Arvamus12. augustPÄRTEL-PEETER PERE ⟩ Kuidas parandada linnakeskkonda pätsuaegsetes kvartalites? (35)
Arvamus29. maiTLÜ MAGISTRANDID ⟩ Piiratud transport põhjustab maakohtades vaimseid ja füüsilisi vaevuseid (9)
Tartu Postimees17. aprillOlja Fomina: üks auto, viis parkimiskohta – tegevusetus soosib jätkuvat autostumist (2)
Tartu Postimees14. märtsVärske podcast ⟩ Abieluvõrdsuse poolt ja vastu kirikus ning hobuse pidamise sobivusest linnadžunglis
Tartu Postimees29. november 2023Suur luguINTERVJUU ⟩ Uus linnaarhitekt elab metsas Matteuse kavandatud suvilas ja arvustab Lõunakeskuse rajamist (3)
Tartu Postimees24. november 2023Kaspar Kokk: rattaliikluse arendamine ei tohi muutuda autoga liiklejate kiusamiseks (1)
Tartu Postimees14. november 2023Jiří Tintěra: miks meil on vaja Tartus kesklinna tänavatega midagi ette võtta? (3)
Eesti15. aprill 2023SÕLMKÜSIMUS ⟩ Autostumine on Eesti edulugu, MIKS uus valitsus seda kärpida tahab? (24)
Tartu Postimees1. september 2022Indrek Liiva: Tartu ei ole mitte väike puust linn, vaid Lõuna-Eesti pealinn
Tartu Postimees3. juuni 2022Toomas Kapp: rattaliiklusega seotud algatused on natuke palju kaldunud fanatismi poole (3)
Tartu Postimees1. juuni 2021Tõnis Arjus: Et veel leidub vastuolulisi arendamata nurgataguseid, on Tartu voorus (2)
Tartu Postimees11. jaanuar 2021Indrek Ranniku, Andra Somelar ja Peep Margus: Iga jalgtee ja rattatee rajamine pikendab tartlaste eluaastaid