Tartu Postimees18. oktooberMured kõne ja käitumisega suurendavad hüppeliselt nõudlust sobitusrühmade järele
Tartu Postimees8. märtsTARK TARTU ⟩ Iga kolmas laps vajab põhikoolis tuge. See ongi kaasav haridus (2)
Haridus ja teadus26. jaanuar 2023JÜRGEN RAKASELG ⟩ Euroopalikud väärtusvalikud viivad paratamatult kaasava hariduseni (5)
Haridus ja teadus26. august 2022HARIDUS JA TEADUS ⟩ Valter Parve: hariduse põhisuundades valitseb jätkuvalt selgusetus (1)
Haridus ja teadus14. november 2021HARIDUS JA TEADUS ⟩ Tiiu Tammemäe ja Piret Soodla: koht kodukoolis ilma vajaliku toeta on pelk JOKK-skeem
Haridus ja teadus14. november 2021HARIDUS JA TEADUS ⟩ Mihkel Kunnus: meie tsivilisatsiooni au küsimus
Haridus ja teadus14. november 2021Suur luguHARIDUS JA TEADUS ⟩ Lapse hariduslik erivajadus märgistab pered üksinduse ja süütundega
Haridus12. november 2021HARIDUSMÕTE ⟩ Kaasamise asemel tasemeklassid viiks eemale ühtluskooli põhimõttest
Paberleht17. märts 2021TERVISHOID ⟩ Anneli Habicht: unistan, et sotsiaalkaitsekulud muutuvad riigile sama prestiižseks kui kaitsekulud (4)
Tartu Postimees17. oktoober 2020Vastukaja: Rajaleidja soovitused ei ole seotud omavalitsuse piiridega
Tartu Postimees23. jaanuar 2020Maakool metsade keskel annab võimaluse ka neile lastele, kellega suured linnakoolid hätta jäävad (1)
Paberleht21. oktoober 2019Vägivaldne laps klassis: õpilased kannatavad ja koolijuhtide käed jäävad lühikeseks (26)
Haridus ja teadus30. september 2019Riin Seema: Kas ühiskond aktsepteerib laste erinevate vajaduste olemasolu?