Tartu Postimees14. november 2023Jiří Tintěra: miks meil on vaja Tartus kesklinna tänavatega midagi ette võtta? (3)
Tartu Postimees6. aprill 2023Autoliikluse vähendamiseks ja rattateede ehitamiseks pole linnal piisavalt raha (7)
Elu2420. märts 2023TÄNAVAKÜSITLUS ⟩ Jalakäija pealinnas liiklemisest: kui ma ise ei jälgiks, oleksin ammu rataste all
Tartu Postimees7. november 2022Miks on Supilinnas Kauna tänaval liiklusmärgid, mille kohaselt on tänava keskmine osa vaid jalgsi liikumiseks?
Tartu Postimees5. oktoober 2022Pärtel Piirimäe: kuhu kuulub jalgrattur ehk Tartu liikluskultuuri peaprobleemist (1)
Tartu Postimees12. august 2022Jens Raavik: Suitsiidse sõidustiiliga ratturitele karmimaid karistusi, palun! (6)
Tartu Postimees15. juuli 2022REEDENE RÕÕM ⟩ Rattaaktivist autoga trenni ei sõida, vaid hüppab ka kõue ja piksega sadulasse
Tartu Postimees4. juuli 2022Noortest tõuksitajatest suuremaks probleemiks peab politsei keskealisi jalgrattureid (3)
Kultuur28. juuni 2022Hendrik Alla ⟩ Kergliikluskultuur: e-tõuks on vabaduse vahend, ärge keelake vabadust! (2)
Tartu Postimees8. oktoober 2021Kaasava eelarve hääletusel pälvis enim poolehoidu sadamaraudteele kergliiklustee rajamine
Elu2427. september 2021Suur luguLuunja pered elavad justkui lõksus, kuhu ei vii ühtegi kergliiklusteed: inimesed kardavad oma elu pärast (1)