Kirsimäe on Tallinnas toimuvate liikluse ümberkorralduste suhtes kriitiline.
«Eelkõige tekitab küsimusi see, kuidas tehtud muudatused lähevad kokku liiklusseaduseski sätestatud põhimõttega, et liikluse korraldamise eesmärk on tagada häireteta, sujuv ja võimalikult kiire liiklus, mis oleks ka ohutu,» rääkis Kirsimäe.
Ta seletas, et kui suvel on liikluskoormus väiksem ning ka sõiduradade vahetamine tunduvalt lihtsam, siis puhkuste perioodi lõppedes mitmekordistub tipptundidel praegune sõidukitevool ning alles siis saab selgeks kas ja kui tõsiselt on liikluse korraldajad võtnud oma kohustust tagada sujuvus.
«Kaks kõige tõenäolisemat stsenaariumit on, et ümberkorralduste tulemusena muutub harjumuspärase distantsi läbimise aeg autojuhtidele pikemaks ning lisandub omajagu närvilisust,» lausus Kirsimäe.
Liiklus ja liiklusohutus on politseiniku sõnul tervik ning ei saa alahinnata, kui palju mõjutab inimese liikluskäitumist tema subjektiivne sisetunne.
«Võtame näiteks tipptunni tavapärasest aeglasema liikluse, mis iseenesest ju eluohtlik ei ole,» tõi ta näiteks. «Samas põhjustavad need n-ö ummikud paljudes soovi sõita mööda, tagasi pöörata, rida vahetada jne. See omakorda enamasti pikendab liiklusseisaku lahenemiseks kuluvat aega veelgi.»
«Kui nüüd inimesel on eelnevatest aastatest kogemus, et lapse kooli viimiseks kulub tal 20 minutit, uuest hooajast aga kauem, siis on ka närvilisus tunduvalt kergem tulema,» lisas Kirsimäe. «Viimasest omakorda aga sünnivad liiklusõnnetused, mis toob kaasa veel suuremaid liiklusseisakuid ning palju kaasliiklejate pahameelt.»
Kirsimäe rääkis, et liiklejatelt oodatakse päris palju ning eelkõige seda, et nad oleksid mõistlikud ja üksteisega arvestavad. Sama ideed peab kandma ka liikluskeskkond.