Päevatoimetaja:
Andres Einmann
+372 666 2072
Saada vihje

1400 inimest soovis võita peaministriga kohtumist

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Osalusveebi reklaam.
Osalusveebi reklaam. Foto: Riigikantselei

Osalusveebi osale.ee populaarsuse tõstmiseks korraldatud kampaanias võitis auhinnaks pandud kohtumise peaminister Andrus Ansipiga viis aktiivset inimest, soovi valitsusjuhiga ühiskonnateemadel näost näkku vestelda avaldas 1400 inimest.

Valitsuse infonõunik Hille Hinsberg ütles Postimees.ee'le, et tulemused avalikustatakse hiljemalt 10. märtsiks, praegu võetakse võitjatega ühendust. «Välja valiti viis inimest, kes kutsutakse Stenbocki majja silmast silma vestlusele peaministriga,» sõnas Hinsberg.

Soovi Andrus Ansipiga kohtuda avaldas kokku ligi 1400 inimest, osale.ee tagasiside ankeedile vastas üldse kokku 2500 inimest. «Me ei püstitanud arvulist eesmärki, aga see on väga hea number,» leidis Hinsberg.

Teemasid, millest peaministriga vestelda sooviti, oli seinast seina: kultuurist sotsiaalteemadeni; puuetega inimestest, haridusest, sellest, kuidas kohalikul tasandil oma elu paremaks teha, energeetikast ja paljust muust, loetles Hinsberg.

Vestlusring peaminister Andrus Ansipiga toimub kahe nädala pärast Stenbocki majas. Õnnelikud võitjad saavad tutvuda valitsuse töötingimustega ja vestelda valitsusjuhiga Eesti ühiskonnaelu puudutavatel teemadel.

Aasta algul käivitatud kampaania eesmärk oli meelitada kodanikke aktiivsemalt osalusveebis osale.ee kaasa lööma nii uute ettepanekute esitamisel kui aruteludes.

«Me oleme väga rahul, et oli nii palju inimesi, kes tundsid portaali vastu huvi ning tutvusid võimalustega, kuidas saab kodanik valitsusele oma ideed esitada ja osaleda aruteludes seadusloome protsessis,» ütles valitsuse infonõunik.

Tema sõnul on kampaania tulemusel osale.ee portaalis tegutsemine palju aktiivsemaks läinud: «Näha on nii kasutajate arvu kui ettepanekute aktiivsuse kasvu. Nii neid, kes uue ideega ise välja tulevad, kui ka lugejaid on mitmekordselt rohkem,» kinnitas Hinsberg.


Tagasi üles