/nginx/o/2009/02/06/128860t1hdedf.jpg)
Majanduskriisi tingimustes jäävad ellu paindlikud ajakirjandusväljaanded, väitis meediaekspert ja Tartu Ülikooli õppejõud Tiit Hennoste, lisades, et kui reklaamiturg aastaga ei parane, tuleb lehtede kinnipanemise laine.
Hennoste nentis, et majanduskriisi mõjul lähevad ajakirjandusväljaanded vaikselt, aga järjekindlalt järjest õhemaks ning reklaami on järjest vähem, vahendab ERR Uudised.
«Ja kuna reklaam on see, mis ju näiteks paberajakirjandust suuremas osas ülal peab, siis ma arvan, et Eesti ajakirjanduse, eriti paberajakirjanduse saatus oleneb sellest, mis saab reklaamiturust,» rääkis Hennoste.
«Siin on aastapikkused tsüklid hästi tähtsad, ehk see, mis aasta lõpuks, tuleva aasta alguseks on toimunud reklaamiturul, määrab väga palju. Ma kardan, et kui reklaamiturg järgmise aasta alguseks ei ole vähegi normaalsemasse seisu tõusnud, siis võib järgneda üpris kole lehtede kinnipanemise laine.»