Päevatoimetaja:
Marek Kuul
Saada vihje

K-rautas on alati valikut!

K-rauta võttis kasutusele uue tunnuslause, mis rõhutab ühelt poolt nii laia sortimenti kui hinnavalikut, aga ka inimeste individuaalsete ootustega arvestamist ja soovide ennustamist.

Baltimaade suurim ehitus-, remondi- ja kodutarvete kett Senukai, mis kannab Eestis K-rauta nime, on uuendanud oma kliendile antavat lubadust. „K-rautas on alati valikut,“ ütleb Senukai Grupi Balti riikide tegevdirektor Jovita Daškevičienė ja rõhutab, et kuna lai ja mitmekesine valik on K-rauta kaupluste tugevuseks, siis võiks see olla ka turunduse ja kommunikatsiooni peamiseks sõnumiks.

„Meie fookuses on klient, tema igapäevaelu ja kodu, kus aitame kõigil ideedel teoks saada,“ märgib Daškevičienė. Kaubandusketti inspireerisid uut suunda otsima klientide individuaalsed vajadused. „Isegi kui me tundume pealtnäha sarnased, oleme tegelikult inimestena väga erinevad,“ selgitab ta. „Mõned meist teevad ise ehitustöid, teised tellivad, mõned ostavad internetist, teistele meeldib käia poes kohapeal, mõni ehitab oma esimest maja, teine on kolinud remonti vajavasse korterisse, mõni teeb ostuotsuse hea kampaaniahinna järgi, teine otsib kindlat brändi või toodet. K-rauta annab igaühele tema eelistustest lähtuvaid valikuvõimalusi.“

K-rauta sortimendi loomisel lähtutakse põhimõttest, et kõik peab olemas olema - põhilahendustest kuni funktsionaalsete ja tehniliste detailideni. „Näeme oma igapäevases tegevused, et inimesed tahavad üha sagedamini osta koos tootega ka teenuseid, seega laiendame ka nende valikut,“ räägib Daškevičienė. „Lisaks on tänane trend erinevate ostukanalite sünergia pakkumine - inimesed saavad valida veebis ja osta poest või vastupidi, uurida toodet poes ja tellida hiljem e-poest. Meie roll on teha see protsess võimalikult mugavaks ja pakkuda ka lojaalsusprogramme, mis võimaldavad targalt oste teha ja raha säästa. Meie uus sõnum on meie lubadus igale kliendile: valikuvõimalus on alati olemas,“ ütleb Senukai keti esindaja.

Kas tahad, et sinu lugu jõuaks inimesteni, keda see päriselt kõnetab? Postimehe sisuturundusartikkel ei ole pelgalt reklaam – see on läbimõeldud sisu, mis pakub lugejale väärtust ning tutvustab sinu teenust või toodet. Võta meiega ühendust, et koos leida just sinu ettevõttele sobiv sisuturunduslahendus: veebireklaam@postimees.ee

Tagasi üles