Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa
Saada vihje

SmartPosti suured plaanid: uus sorteerimiskeskus ja rebranding Baltikumis

Copy
Artikli foto
Foto: Maksim Toome

SmartPosti on teinud viimastel kuudel suuri samme oma positsiooni tugevdamiseks Baltikumis. Ettevõte mitte ainult ei avanud Eestis oma Baltikumi suurimat sorteerimiskeskust, vaid viis läbi mahuka rebrandingu, et ühtlustada oma kuvandit kogu Baltikumis ja Skandinaavias. Need kaks olulist arengut kinnitavad SmartPosti ambitsiooni kasvada piirkonna juhtivaks logistikapartneriks.

Baltikumi suurim sorteerimiskeskus Eestis

Hiljuti avas SmartPosti Rae vallas enda Baltikumi suurima sorteerimiskeskuse, mille kogupindala on 7500 ruutmeetrit ja mida saab vajadusel laiendada veel 2400 ruutmeetri võrra. See on oluline investeering Eestisse, mille kogumaksumus ulatub 14 miljoni euroni. Hoone ehitas NOBE ning see on varustatud targa maja lahendustega, mis võimaldavad energiatõhusat ja jätkusuutlikku logistikat.

SmartPosti Baltikumi juhi Gediminas Mickuse sõnul on uus sorteerimiskeskus märgilise tähtsusega mitte ainult ettevõtte enda jaoks, vaid ka kogu regiooni logistikasektorile. "See investeering tõstab piirkonna logistilist võimekust ja loob eeldused e-kaubanduse jätkuvaks kasvuks. Samuti näitab see Posti grupi usaldust siinse turu ja majanduskeskkonna vastu," märkis Mickus.

Pakimahtude kiire kasv tõi kaasa vajaduse uue ja tõhusama sorteerimislahenduse järele. Tänu uuele keskusele on sorteerimisliini võimekus võrreldes varasemaga enam kui kahekordistunud, mis aitab Smartpostil säilitada turu kvaliteedi liidri positsiooni. Ja tagada kvaliteetne teenus ka kõige nõudlikumatel ostuperioodidel.

Artikli foto
Foto: Maksim Toome

Brändiuuendus: ühtne SmartPosti kogu regioonis

SmartPosti teine suur arenguhüpe on ettevõtte rebranding. Varasemalt tuntud kui Smartpost Itella, on ettevõte nüüd SmartPosti ehk osa suuremast Posti grupist. Rebrandingu eesmärk oli luua ühtne ja terviklik bränd kogu Baltikumis ja Skandinaavias, et pakkuda paremat ja sujuvamat kliendikogemust nii era- kui äriklientidele.

SmartPosti Baltikumi turunduse, kliendikogemuse ja klienditeeninduse juht Annika Parm tõdes, et rebranding ei olnud pelgalt visuaalne muutus, vaid hõlmas terviklikult brändi kuvandi ja turundusstrateegiate uuendamist.

"Suurim eesmärk oli muuta bränd ühtseks kõigis riikides ning samal ajal pakkuda klientidele kvaliteetset ja usaldusväärset teenust. Eriti oluline oli säilitada brändi tugevus Eestis, kus SmartPosti on juba väga tuntud ja armastatud," selgitas Parm. Visuaalse identiteedi osas säilitati sinine ja valge kui brändi tuumikvärvid, kuid lisandus Posti oranž, et rõhutada rahvusvahelist kuuluvust.

Rebranding puudutas nii digitaalset kui ka füüsilist keskkonda, sealhulgas pakiautomaate ja transpordivahendeid. Kuna tegemist on keeruka ja mahuka protsessiga, kulus selle täielikuks elluviimiseks ligi kaks aastat.

"See projekt on olnud mulle kui turundajale väga suur kogemus. Varem olen osalenud fintech-sektori brändilansseerimisel, kuid sellise mastaabiga rebranding on unistuste projekt,“ lisas Parm.

Artikli foto
Foto: Maksim Toome

Ambitsioonikad plaanid tulevikuks

SmartPosti suured investeeringud sorteerimiskeskusesse ja brändiuuendusse näitavad ettevõtte selget suunda tulevikku. Tugevdades oma logistilist võimekust ja ühtlustades brändi Baltikumis ja Skandinaavias, soovib ettevõte muutuda veelgi usaldusväärsemaks ja nähtavamaks logistikapartneriks nii e-kaubandusele kui ka lõpptarbijatele.

Uus sorteerimiskeskus aitab SmartPostil toime tulla kasvava e-kaubanduse mahuga, samas kui brändiuuendus loob aluse sujuvamale ja ühtsemale teenusele kõigis riikides. Need arengud kinnitavad, et SmartPostil on regioonis suured plaanid ja ettevõtte positsioon tugevneb veelgi.

Copy
Tagasi üles