„Smartpost Itella on olnud üks populaarsemaid kaubamärke Eestis. Meie eesmärk on ehitada veelgi tugevam bränd kõigis Baltimaades. Tarbijad eelistavad tugevaid kaubamärke ja ettevõtted valivad brände, mida nende kliendid armastavad. Igapäevaelu sujuvaks muutmine on põhjus, miks meie kliendid valivad SmartPosti. Meie jaoks on kõige olulisem pakkuda oma klientidele mugavat kliendikogemust, mida arendame järjepidevalt ka tulevikus,“ ütles ettevõtte Baltikumi juht Gediminas Mickus.
Pidev areng ja suurema grupi osaks olemise eelised
E-kaubanduse kasv jätkub ning selleks, et vastata kasvavale nõudlusele ja pakkuda oma klientidele veelgi kõrgemaid teenindusstandardeid, arendatakse oma äritegevust järjepidevalt.
„Peame vaatama tulevikku ja olema valmis vastama ning ületama oma klientide ootusi, pakkudes samal ajal jätkusuutlikumaid lahendusi. Areneme pidevalt, kasutades tipptasemel digilahendusi, mis muudavad pakkide saatmise ja vastuvõtmise lihtsamaks ja paindlikumaks. Eestis märtsis avanev uus sorteerimiskeskus on heaks näiteks meie investeeringutest energiatõhususse ja e-sõidukipargi valmisolekusse. Samuti saame kasutada kogu Posti Grupi ekspertiisi digitaalsete lahenduste ja jätkusuutlike logistiliste innovatsioonide loomisel,“ lisas Gediminas Mickus.
Uus sorteerimiskeskus Eestis tagab klientidele veelgi kõrgema teenindustaseme ning aitab säilitada ettevõtte kvaliteedi turuliidri positsiooni. „Umbes 14 miljoni euro suurune investeering teeb sellest meie suurima sorteerimiskeskuse Baltikumis, kahekordistades praeguse pakisorteerimise võimekuse,“ kõneles Mickus.
„Ühtse Postina tegutsedes saame korraldada suuremaid kampaaniaid ja köita avalikkuse tähelepanu,“ selgitas Gediminas Mickus.
Muutus on osa kaubamärgi suuremast arengust
Nimevahetus on osa suuremast muutusest, mille käigus hakkab Posti tegutsema Soomes ja Rootsis ainult Posti nime all ning Baltimaades nime all SmartPosti. Posti eesmärk on kasvada ühtselt üle kogu regiooni.
„Rahvusvaheline kasv on üks meie strateegilistest fookusvaldkondadest. Ühtlustades oma tegevust ja tegutsedes ühe kaubamärgi all, saame ehitada veelgi tugevama ettevõtte, mis kasutab oma piiriülest tugevust ja jätkusuutlikke uuendusvõimekusi. Sellega pakume kasvuvalikuid ka oma klientidele,“ sõnas Posti tegevjuht Antti Jääskeläinen.