:format(webp)/nginx/o/2024/12/11/16537329t1h3fac.jpg)
Häirekeskusele on laekunud teateid, et kelmid kasutavad riigiinfo telefoni või sellele sarnast numbrit petukõnede tegemiseks. Asutus rõhutab, et riigiasutused ei küsi paroole ega kaardiandmeid.
Häirekeskusele on laekunud teateid, et kelmid kasutavad riigiinfo telefoni või sellele sarnast numbrit petukõnede tegemiseks. Asutus rõhutab, et riigiasutused ei küsi paroole ega kaardiandmeid.
«Inimestele on helistatud numbritelt 61247 ja +372 600 1247, millest viimane on riigiinfo telefoni ametlik pikk number. Samuti on võetud ühendust suhtlusrakenduse Telegrami kaudu, kus kasutatakse numbrit 1247. Petturid tutvustavad end kui politsei töötajad, kelle sõnul on probleeme krediidiga, mistõttu soovivad inimest aidata. Meile teadaolevalt on kõned venekeelsed. Petukõnedele omaselt küsitakse paroole ja teisi andmeid, et mure lahendada. Oluline on meeles pidada, et riik ei küsi paroole ega krediitkaardi andmeid,» selgitas häirekeskuse kriisijuht Janek Murakas.