Kui tehisaru on omandanud hea tõlke- ja kokkuvõtete tegemise oskuse, siis mida ajuteadmisega peale hakata? Kas ülikool peaks vaatama, keda ja kuidas õpetada? Kas väikeses riigis käivad ülikool ja teadus käsikäes? Neile ja paljudele muudele küsimustele otsis rektorite nõukogu vastust kõrghariduse tulevikule ja rahastamisele pühendatud konverentsil.
Tellijale
Teaduste akadeemia president: kui kaitseksin täna doktorikraadi, poleks mul ühtegi kõrgtehnoloogilist ettevõtet, kuhu tööle minna
Ürituse moderaator president Alar Karis meenutas sissejuhatuses, et 2025 on raamatuaasta ning lugemine on äärmiselt oluline. «Marju Lauristin kirjutas, et luges üliõpilasena 10 000 lehekülge, aga tänapäeva tudeng ei saa 30 leheküljegagi hakkama. Kuidas selle õppimisega siis tänapäeval on ja mis saab, kui me ei loe?» küsis Karis.