Päevatoimetaja:
Marek Kuul
Saada vihje

Ema süüdistas vene keele õpetajat ja kooli juhtkonda lapse ahistamises. Siiski osutus kõik palju keerulisemaks

Kord hilines Irina sööklast tulles tundi ja saadeti seetõttu koridori, väidab tüdruku ema Natalia. Tallinna Mustjõe gümnaasiumi direktor Olgar Barabaneri sõnul polnud asi tundi hilinemises, aga lisas, et nii oli siiski vale teha.
Kord hilines Irina sööklast tulles tundi ja saadeti seetõttu koridori, väidab tüdruku ema Natalia. Tallinna Mustjõe gümnaasiumi direktor Olgar Barabaneri sõnul polnud asi tundi hilinemises, aga lisas, et nii oli siiski vale teha. Foto: Ekraanitõmmis

Suhtlusvõrgustikes levinud postituses süüdistas Tallinnas Mustjõe gümnaasiumis õppiva tüdruku ema kooli oma lapse diskrimineerinud, kooli juhtkonna väitel aga tegutsevad nad alati erivajadustega laste huvides, kirjutab Rus.Postimees.

Tallinna elaniku Natalia tütrel Irinal (nimi muudetud) on raske kuulmispuue ning 2018. ja 2020. aastal diagnoositi tal Eestis ka segatüüpi spetsiifiline arenguhäire. Pärast soovituste saamist Rajaleidja nõustamiskeskuse spetsialistidelt viisid vanemad tüdruku üle Mustjõe gümnaasiumi väikeklassi.

Diagnoosis, mida ema portaali Rus.Postimees ajakirjanikega jagas, märgitakse, et tüdruku üldine võimete tase on normi piires. Parimad tulemused saavutab ta visuaal-ruumilisi võimeid hindavates ülesannetes, kuid tema kõnefunktsioon on märkimisväärselt kahjustatud, seisab diagnoosis.

Tagasi üles