Päevatoimetaja:
Sven Randlaid
+372 666 2387
Saada vihje

Lõpuagoonias Tupperware hingitseb Eestis edasi (4)

Tooteid Eestisse vahendanud Evelin Pung tõdes Tartu Tupperware esitlussalongis, et kaupa enam juurde ei saa.
Tooteid Eestisse vahendanud Evelin Pung tõdes Tartu Tupperware esitlussalongis, et kaupa enam juurde ei saa. Foto: Kristjan Teedema / Tartu PM / Scanpix Baltics

Legendaarne plastist köögi- ja kodutarvikute tootja Tupperware andis eile oma partneritele ja edasimüüjatele teada, et on ametlikult lõpetanud tegevuse Kesk- ja Ida-Euroopas. Tooteid Eestisse vahendanud Evelin Pung tõdes, et kaupa enam juurde ei saa, kuid lõpuagooniale vaatamata loodab ta imele.

«Tupperwarel läks Eestis hästi. Jagades meie müügikäivet, võin öelda, et iga kolmas perekond Eestis ostab Tupperwaret,» märkis Pung. Käive küündis koroonaajal 3,2 miljoni euroni. Üle maailma tuntud Tupperware jaoks kujunes see kuldajaks, aga ka kabelimatsuks.

1946. aastal USAs asutatud firmale pani aluse keemik Earl Tupper, kes leiutas plastitehases vorme valmistades õhukindla tihendiga karbi toidu paremaks säilitamiseks. Ehkki leiutis pälvis auhindu, oli lahendus sedavõrd uus ja võõras, et poeletil see inimeste tähelepanu ei pälvinud. Läbimurre saabus, kui karpe hakkas ukselt uksele müüma üksikema Brownie Wise, kes korraldas ka nn Tupperware pidusid, kus näitas praktiliselt ette, kuidas müüdavaid tarvikuid kasutada.

Tagasi üles