«Tupperwarel läks Eestis hästi. Jagades meie müügikäivet, võin öelda, et iga kolmas perekond Eestis ostab Tupperwaret,» märkis Pung. Käive küündis koroonaajal 3,2 miljoni euroni. Üle maailma tuntud Tupperware jaoks kujunes see kuldajaks, aga ka kabelimatsuks.
1946. aastal USAs asutatud firmale pani aluse keemik Earl Tupper, kes leiutas plastitehases vorme valmistades õhukindla tihendiga karbi toidu paremaks säilitamiseks. Ehkki leiutis pälvis auhindu, oli lahendus sedavõrd uus ja võõras, et poeletil see inimeste tähelepanu ei pälvinud. Läbimurre saabus, kui karpe hakkas ukselt uksele müüma üksikema Brownie Wise, kes korraldas ka nn Tupperware pidusid, kus näitas praktiliselt ette, kuidas müüdavaid tarvikuid kasutada.