„Rimi vahvad faktid on ühest küljest meelelahutuslik ajaviide, mis aasta lõpus muige näole toob, kuid teisalt pakuvad need võimalust oma tarbimisharjumusi ka päriselt analüüsida. Näiteks, kui inimene näeb, et ta ostab vähem puu- ja köögivilju kui keskmine eestlane, võib see olla hea põhjus oma valikud üle vaadata. Positiivseid muutusi on näha mitmes valdkonnas – tarbijad valivad üha harvemini pabertšeki ja kilekoti, mis viitab teadlikumatele ja keskkonnasõbralikumatele valikutele meie inimeste seas,“ selgitas Rimi Eesti ostujuht Marilin Jürisson.
Vaata enda kohta käivaid põnevaid fakte Rimi äpis või külasta oma kliendiprofiili Rimi kodulehel.
Rimi analüüs näitas, et eestlased säästsid Rimis keskmiselt 128 eurot aastas, leedukad 94 eurot ja lätlased 204 eurot. Kokku kogunes Rimi Eesti kliendikaardi omanike kontodele kümne kuuga 4,8 miljonit eurot Sinu Rimi raha. Lätis ulatus see summa peaaegu 10 miljoni euroni, Leedus aga 3,4 miljoni euroni.
Kuidas ostleb keskmine Rimi klient?
Eestis, Lätis ja Leedus moodustab pea 18% ostukorvist puu- ja köögiviljad ning eestlane pani 10 kuu jooksul ostukorvi ca 6 kilo banaane. Lätlased, olles veidi suuremad banaanisõbrad, ostsid keskmiselt 7 kilogrammi, samas kui leedukate kogus oli väiksem, piirdudes 4 kilogrammiga.
Eestlaste lemmikpäev ostlemiseks on reede, millele järgnesid esmaspäev ja laupäev. „Reede populaarsus tuleneb suuresti Tervisereedest, mis teeb puu- ja köögiviljad soodsamaks. Inimesed on selle harjumuse kenasti omaks võtnud ning sätivadki suuremate ostude tegemise just nädalalõpu peale,“ ütles Jürisson, lisades, et veel mõne aasta eest oli kõige populaarsem ostupäev teisipäev