Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa
Saada vihje

Balcia püüab noori generatsioone: ettevõte siseneb esimesena Baltikumis metaversumi maailma

Copy
Artikli foto
Foto: Balcia

Kindlustustehnoloogia ettevõte Balcia siseneb metaversumi digitaalsesse 3D-maailma ning annab oma klientidele ja niisama mänguhuvilistele võimaluse kohtuda ainulaadsel Balciale loodud «Fortnite’i» kaardil.

«Metaversumi virtuaalse maailmaga liitumine on kindlasti ebatraditsiooniline samm kindlustusturul mitte ainult Eestis ja Baltikumis, vaid kogu Euroopas. Ülimalt populaarse «Fortnite’i» kogukonna osaks saades loodame jõuda laiema sihtrühmani, sealhulgas Z- ja Alfa-põlvkonna kasutajateni ning mänguliste elementide kaudu meelde tuletada kindlustuse tähtsust igapäevaelus. See on ainulaadne ja lõbus viis meie klientide, töötajate ning kõigi mänguhuviliste kaasamiseks ja harimiseks,» märkis Balcia tegevjuht Jānis Lucnaus.

Balcia «Fortnite'i»​ mängud leiab mängukoodiga 2768-2306-2477.
Balcia «Fortnite'i»​ mängud leiab mängukoodiga 2768-2306-2477. Foto: Balcia

Nikolajevi sõnul on ettevõtte peamine eesmärk eristuda konkurentsitihedal turul, pakkuda kõrgeima kvaliteediga teenuseid ning teadvustada kindlustuse olulisust juba nooremate generatsioonide seas. «Seepärast peamegi hoidma kätt pulsil ka viimastel tehnoloogilistel innovatsioonidel,» lisas Nikolajev.

Tuleviku loomine metaversumis: täna mängime, homme kindlustame

Metaversumisse sisenemise katsetuseks on Balcial loodud ainulaadne «Fortnite’i» kaart, kuid ettevõttel on tulevikuks veelgi suuremad visioonid.

«Tulevikus soovime pakkuda kindlustusteenuseid ka virtuaalses keskkonnas, näiteks virtuaalsete varade kindlustamist mängudes. Hetkel on küll sellise võimaluse teostamine piiratud, kuna puuduvad selgelt määratletud regulatsioonid, mis on hädavajalikud sellistele reguleeritud tööstusharudele nagu kindlustus,» selgitas Balcia esindaja. Seepärast keskendub Balcia esmane kogemus metaversumis klientidele pigem mängulusti pakkumisele kui otseselt teenuste müügile.

Balcia «Fortnite’i» missioonid – parkuurist põgenemistoani

«Fortnite» on legendaarne mäng, mis saavutas ülemaailmse populaarsuse 2017. aastal ning millel on praegu 400 miljonit unikaalset kasutajat. Mängus on kuus miljonit erinevat kaarti – mitmesugused virtuaalse reaalsuse maailmad, kus mängijad saavad täita erinevaid missioone. Iga kaart on oma olemuselt ainulaadne, pakkudes erisugust ülesehitust, objekte ja eesmärke, mis mõjutavad mängu kulgu.

Balcia ainulaadne «Fortnite’i» kaart pakub mängijatele nelja erinevat missiooni: parkuur, krossirada, mägironimine ja põgenemistuba. Eksklusiivsele kaardile saavad mängijad siseneda otse «Fortnite’i» mängu kaudu või Balcia äpist. Kaart on kõigile huvilistele saadaval tasuta. Balcia kaardi on kujundanud Poola loovmänguagentuur Be Loud.

Metaversum on virtuaalne jagatud ruum – digitaalne universum, kus inimesed saavad oma virtuaalsete esindajate ehk avataride kaudu suhelda, töötada, mängida ja sotsialiseeruda. Kuigi kontseptsioon on alles arenemisjärgus, testivad juba mitmed ettevõtted erinevaid viise, kuidas metaversumi pakutavaid võimalusi kasutada kasutajakogemuste parandamiseks ja uute ärivõimaluste loomiseks, sillutades teed interaktiivsemale digitaalsele tulevikule.

Balcia on kindlustustehnoloogia ettevõte, mis viis 2020. aastal oma äristrateegias ja brändiidentiteedis läbi olulised muutused, positsioneerides end uuenduslikele ja tehnoloogiapõhistele lahendustele keskendunud kindlustusandjana. 2022. aastal alustas Balcia edukalt Läti turul ja 2023. aastal Eesti turul, laiendades sellega oma geograafilist katvust Euroopas. Balcia mobiiliäpp on on pälvinud peaauhinna konkursil "Baltic e-commerce award».

Copy
Tagasi üles