:format(webp)/nginx/o/2024/11/13/16482570t1hfa33.jpg)
On neid, kes arvavad, et pealevoolav digimaailm on vaid kurjast ja nüristab lapsi. Joana Jõgela on loonud aga vähemalt Tartu gümnaasiumiõpilastele olukorra, kus keemiat ilma nutiseadmete ja digivahenditeta tema tundides õppida ei saagi.
On neid, kes arvavad, et pealevoolav digimaailm on vaid kurjast ja nüristab lapsi. Joana Jõgela on loonud aga vähemalt Tartu gümnaasiumiõpilastele olukorra, kus keemiat ilma nutiseadmete ja digivahenditeta tema tundides õppida ei saagi.
Ta on õpetaja, kes võtab uuest meediast maksimumi ja õpetab seda ka Tartu Ülikoolis keemiaõpetajaks õppijatele. Loodusteadusi saab huvitavaks teha, olles samas kohas, kus õpilasedki – selleks on digitaalne maailm ning uued reaalsused. Õpetajate asi on seda kasutama hakata.