Klient pöördus lausa tarbijakaitse poole
Pettunud kliendi sõnul öeldi reisipaketi kirjelduses, et kahe nädala jooksul teevad puhkajad joogat, söövad tervislikku toitu, käivad ekskursioonidel ja terviseprotseduuridel. Majutus pidi olema viietärnihotellis. Tallinna Kehastuudio OÜ küsis selle eest 1700 eurot.
Kohale jõudes selgus kliendi sõnul, et tegelikkus oli kirjeldusest kaugel. Oma pöördumises tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti poole märkis klient, et hotell vääris tema hinnangul pigem kolme tärni.
«Rätikud olid räpased, toad kulunud. Ka spaa ja protseduurid olid keskpärased,» ütles rahulolematu turist, lisades, et brošüürides ilutsenud salatid ja puuviljad ei olnud majutuse hinna sees, vaid nende eest tuli lisa maksta.
Kaebuse esitaja sõnul pidi ta puhkuse ajal pidevalt tegelema mingite probleemide lahendamisega, mistõttu oli puhkus rikutud. Näiteks joogatunnid toimusid ainult üks kord päevas, mitte kaks korda. Lisaks väitis klient, et hingamisteraapia toimus lubatud nelja korra asemel vaid kaks korda ning teabe puudumise tõttu jäi üks protseduur üldse ära.
Klient nõudis talle reisi müünud ettevõttelt kogu puhkuse maksumuse kompenseerimist. Firma nõustus hüvitama 700 eurot, kuid seda summat ei kiirusta nad maksma.
Teistele klientidele meeldis
Tallinna Kehastuudio OÜ vaidleb kaebusele vastu. Ettevõte selgitas vastuseks kliendi nõudmistele, et nad ei pea reisi maksumuse hinna alandamist põhjendatuks, kuna klient tegi kaasa: «kõik protseduurid, kõik kavas olnud ööbimised, saanud Tallinnas erakohtumisi, toitumisnõustamist, uue alguse kava ning kinkekoti.»