Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõte on Tele2, kes saavutas värskes küsitluses muljetavaldava tulemuse 94,29 protsenti. Teiseks jäänud Telia sai hinnanguks 83,13 protsenti ning Elisa 83,11 protsenti.
Selgus tänavune Eesti parima teenindusega telekom
Teeninduskvaliteedi hindamiseks kasutati testostude meetodit, kus külastati Eesti suuremate linnade (Tallinna, Tartu, Pärnu, Narva, Viljandi ja Rakvere) telekomi esindusi.
Iga ettevõtet külastati kümme korda ning testkliendid soovisid esinduses soetada uue nutitelefoni. Eestis tehti kokku 30 ja Baltikumi peale kokku 90 testkülastust.
Baltikumi keskmiseks tulemuseks aastal oli 92,1 protsenti (2023. aastal 85,18 protsenti). Eesti keskmine tulemus oli 86,83 protsenti (eelmisel aastal 84,4 protsenti).
Eesti telekommunikatsiooniettevõtete oskus kliendi vajadusi välja selgitada on kasvanud võrreldes eelmise aastaga 6,49 protsenti. Teeninduse suurimaks kitsaskohaks on aga lisamüügi ehk terviklahenduste pakkumine, mis on võrreldes eelmise aastaga langenud lausa 16,66 protsenti.
Valdkonnauuringu viis septembrikuus läbi uuringufirma Dive.