Päevatoimetaja:
Marek Kuul
Saada vihje

Rohe Auto AS: Rimi e-pood aitab meil ostude tegemisel oluliselt aega kokku hoida

Copy
Artikli foto
Foto: Rimi Eesti Food AS

Škoda edasimüüja Rohe Auto AS on Rimi e-poe klient veidi üle aasta ning kiidab nii kaupade tellimise lihtsust kui ka kiirust. Ettevõtte info- ja müügisekretäri Maily Artjušini sõnul aitab veebist tellimine kokku hoida töötajate aega ning nii jääb inimestel rohkem ajalist ressurssi teha oma põhitööd.

„Otsuse hakata Rimi e-poe kliendiks tingis vajadus toodete kiireks ja kompaktseks tarneks meie salongi. Meie vajadus erinevate kaupade tellimise osas ei ole küll suur, aga seda enam oleme tänulikud ajalise kokkuhoiu eest. Rimi Hypermarket asub meie autosalongist üle tee ning tänu sellele jõuab kaup kohale enne, kui meie esindus hommikul täies tempos tööle hakkab,” kiidab Artjušin.

Ta lisab, et väga mugav on, et tellimus tuuakse kulleri poolt otse valitud kohta ehk salongi puhkeruumi, teenindus on meeldiv ja küsimustele on alati leitud kiire lahendus. „Me ei ole veel kasutanud grupikontot, sest me ei tee tellimusi grupina. Küll aga on meie jaoks suurepärane võimalus korduvtellimus, sest enamjaolt on meie ostukorv ühesugune.”

Rohe Auto kasutab Rimi e-poest ostlemiseks arvega maksmise võimalust. Artjušini sõnul on kõik väga hea, ent võib-olla võiks suurem olla e-poe olmekaupade valik, näiteks erinevaid pulkadega lõhnadifuuserid ja salvrätte.

Neli aastat tagasi avatud ja esmalt pigem jaeklientidele suunatud Rimi e-pood on palju arenenud, pakkudes mõlemale kliendisegmendile lisaks toiduainetele ning esmatarbekaupadele kliendikaardipakkumisi, soodsat tarnet ja lihtsat korduvtellimuse võimalust. Ärikliendid saavad peale pangalingi ja pangakaardiga maksmisele taotleda krediiti, maksta arvega või taotleda ettemaksu.

Rimi Eesti ärikliendi projektijuht Liidia Lednei kiidab, et ettevõtted on väga hästi vastu võtnud pakkumised nii kontori kööginurga varustamiseks kui ka peolaua katmiseks. Samuti kasvab iga nädalaga korduvtellimuste kasutajate arv. Selleks tuleb panna e-poes kokku kindel ostukorv, määrata tarneviis, tarneaeg- ja päev ning järgmise kahe kuu jooksul toimetatakse tellimused kohale automaatselt. Võimalik on ka grupikonto, tänu millele saavad kõik kontorid, üksused või objektid üle Eesti kasutada ühist krediidilimiiti.

Uutele äriklientidele pakub Rimi ühekordset sooduskoodi ARIKLIENT25, mis annab soodustust tavahinnaga toodetele ja ostukorvidele, mille väärtus on üle 55 euro. Küsimuste korral on ärikliendid oodatud ühendust võtma Rimi ärikliendi projektijuhi Liidia Ledneiga e-posti aadressil Liidia.Lednei@rimibaltic.com või külastama Rimi e-poe kodulehte.

Artikli foto
Foto: Rimi Eesti Food AS
Copy
Tagasi üles