Oktaaniarv on mootoribensiini omadus, mis näitab kütuse vastupanuvõimet isesüttimisele ehk detonatsioonile mootori silindris. Mida kõrgem on oktaaniarv, seda suurem on kütuse detonatsioonikindlus ehk võime vältida enneaegset süttimist, mis võib mootorit kahjustada. Tavalised bensiini oktaaniarvud on 95 ja 98, kus 98-oktaanine bensiin on suurema detonatsioonikindlusega kui 95.
Väävlisisaldus. Väävel on soovimatu komponent, kuna selle põlemisel tekivad väävliühendid, mis on kahjulikud keskkonnale ja tervisele. Madal väävlisisaldus kütuses on oluline, et vähendada saasteainete heitkoguseid ja vastata keskkonnanõuetele. Tänapäeva standarditele vastavad kütused sisaldavad väga vähe väävlit (alla 10 mg/kg).
Veel üks oluline komponent on hapnikusisaldus, kuna see mõjutab kütuse põlemisprotsessi. Kõrgem hapnikusisaldus aitab kaasa täielikumale põlemisele, vähendades kahjulike heitgaaside emissioone ja suurendades mootori efektiivsust.
Vesi kütuses on soovimatu komponent, kuna see võib põhjustada mitmeid probleeme, sealhulgas kütusefiltrite ummistust, vähendada kütuse põlemisvõimet ja vähendada mootori jõudlust. Just seetõttu on veesisaldus mõõdetavate komponentide nimekirjas.
Siia alla kuulub veel hulk erinevaid komponente nagu tihedus, viskoossus, hägustusmispunkt jne. Tulenevalt Eesti kliimast, kus temperatuuride kõikumine on suur, vahetatakse hooajaliselt kütuse marke (suvine kütus, üleminekuperioodi kütus ja talvine kütus), sest need peavad vastama teatud omadustele, mis tagavad mootori optimaalse töö eri temperatuuride ja kliimatingimuste juures.
Diiselmootoriga sõiduauto omanikele on Terminali teenindusjaamas tankides kõige keskkkonna- ja sõidukisõbralikum valik reDiesel diislikütus. reDiesel on valmistaud 100% taastuvtoorainetest (orgaanilistest jäätmetest ja jääkidest). Selle puhtam põlemisprotsess ning madalam väävlisisaldus vähendab kahjulkku mõju keskkonnale ning auto mootorile. Lisaks tagab selle parem külmakindlus mootori töökindluse Eesti kliimas.