Tule Terminali hüppelauale
Klienditeenindaja töökogemus on justkui loomulik rida igas CV-s. Pigem tundub kummaline, kui seda ei ole, sest kuidas siis saada parimad suhtlemisoskused ja meeskonnatöö kogemused?
Tule Terminali hüppelauale
Klienditeenindaja töökogemus on justkui loomulik rida igas CV-s. Pigem tundub kummaline, kui seda ei ole, sest kuidas siis saada parimad suhtlemisoskused ja meeskonnatöö kogemused?
Mõeldes tanklaketi klienditeenindajale luuakse tihti kujutluspilt supervõimetega isikust, kes teenindab üksi kliente nii päeval kui öösel, lendleb samal ajal riiulite vahel kaupa väljastades ning ühes käes on alati niiske tolmulapp.
Õnneks Terminalis see nii ei ole. Me hindame kõiki oma inimesi ja peame neid supervõimekateks, kuid me ei eelda seda neilt. Tööle tulles määratakse uuele liikmele mentor, kes aitab meeskonda sulanduda ning omandada efektiivseks tööks prefessionaalne vilumus ja oskused. Teenindavale personalile on loodud Terminali akadeemia nimeline koolitus- ja sisseelamisprogramm. Terminalis oleme arvamusel, et õppimine ei pea olema igav ja tüütu, mistõttu on koolitused üles ehitatud interaktiivseid elemente kasutades. Interaktiivsetel koolitustel on mitmeid eeliseid, mis aitavad parandada töötajate oskusi, teadmisi ja üldist tööalast rahulolu.
Paindlik ning organiseeritud tööajakava aitab määrata, millisesse rolli parasjagu tullakse, kas vahetusel on suurem vastutus kauba vastuvõtu, klienditeeninduse või kiirtoidu valmistamise osas. Korra hoidmiseks on kohvikutega teenindusjaamades palgal majahaldjad, kes hoolitsevad puhtuse ja korra eest. Välise territooriumi ja tankurite heakorra eest vastutab hoopis tehniline personal, mitte teenindusjaama meeskond.
Erinevad vahetused tankla igapäevatöös annavad hulganisti uusi kogemusi, mida on pea võimatu enda jaoks ebavajalikuks hinnata! Klienditeenindaja roll meeskonnas on väga mitmekülgne ja meeskonnas tuleb võtta käiku oma parimad isikuomadused ja neid saab veelgi lihvida.
Vahepeatusest võib saada lemmiktöö
Klienditeenindaja tööpositsioonile asudes tuleb kasuks avatud meel ja suhtumine. Kui on tahe ja soov, siis võimaldame sel alal aina suurepärasema meisterlikkuse saavutamise ning kujuneda võib hoopis karjäärivalik, mis äratab ellu uued oskused ja uued suhted.
Keskendudes võimalustele, avaneb hoopis uus maailm. Teenindusjaamades omandatud oskused aitavad abiks olla igale teelolijale ning kasvada koos innovaatilise ja arengule keskendunud ettevõttega. Iga päev avaneb uus võimalus saata kliente teele naeratuse ja maitsva toidu ning kohviga.
Mitmed teenindaja rollis olevad noored on oma positsioonilt sisekonkursi korras liikunud karjääriredelil edasi ja leidnud oma lemmiktöö hoopis teises ametis. Terminalis on teenindaja rollist välja kasvanud nii teenindusjaama juhatajaid, raamatupidajaid kui ka müügispetsialiste.
Terminal pakub panustatud aja ja vaeva eest rohkem kui lihtsalt töötasu.
Selleks, et tööpere end hästi tunneks ja motivatsioonileek jätkuvalt eredalt säraks, pakume hulga väärtusi. Usume, et lisaks palgale ja arengule on oluline ka Terminali pereliikme tervis.
Keha ja vaimu heaks on mõeldud Stebby, prillikandjatele hüvitame prilliklaasid. Lisaks on igal tööpere liikmel võimalus kasutada oma tervise turgutamiseks või isikliku elu sündmuseks kolm tasustatud vaba päeva kalendriaastas.
Töötajate seas väga hinnatud väärtusena pakub Terminal oma tööperele Confido tervisekindlustusega liitumise võimalust. See aitab töötajal oma tervisele tehtavad kulutused kontrolli all hoida ja annab ligipääsu kiirele ning professionaalsele arstiabile üle Eesti.
Ja mitte vähem tähtis – aitame minimaalsena hoida töölkäimiseks tehtavad kulutused, tagades tööperele VIP hinnaga tankimise ning töö ajal soodustingimustel einestamise. Väärtuspakett sisaldab muuhulgas soodustusi ka meelelahutuseks.
Kõige selle valguses – kas oled valmis meie pereliikmeks saama? Meie igatahes ootame sind! Anna meile endast märku www.terminaloil.ee/too.