Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Rimi e-poest saab kaubad kätte ka 30 minutiga

Artikli foto
Foto: Rimi Eesti Food AS

Rimi e-pood tegutseb turul juba viiendat aastat. Teekond on olnud täis väljakutseid, kuid siiski väga põnev ja õpetlik. Selle aja jooksul on Rimi e-pood suurendanud tarnepiirkondasid, avanud uusi kauplusi, kus komplekteeritakse tellimusi ning loonud uue tarneviisi – Express tellimused, et jõuda klientideni veelgi kiiremini.

Igapäevaselt hoolitsevad Rimi e-poe tarnete kvaliteedi, kullerite meeskonna, autopargi haldamise, tarneakende saadavuse ja tarnepiirkonna laienemise eest E-kaubanduse tarnejuht ja kojutarne meeskonnajuhid, kes annavad endast parima, et kliendid saaksid Rimi e-poe teenusest positiivse ostuelamuse.

Rimi e-poe tellimusi on võimalik kätte saada kaupluse väljastuspunktist või Drive alalt ja tellida kaubad koju või ettevõttesse. Lisaks tavapärastele tarneakendele pakume Express teenust, mis on meie uusimaks teenuseks. Express teenus annab võimaluse klientidel oma tellimus kojutarne puhul kätte saada maksimaalselt 55. minuti jooksul ning ise järele tulles juba maksimaalselt 30. minuti jooksul.

Rimi Express tellimuste puhul on võimalik ostukorvi lisada 20 erinevat toodet, Wolt Express tellimuse puhul 15 erinevat toodet. Rimi Express kojutarne teenus on hetkel saadaval Haabersti, Sõpruse ja Narva Fama kauplustes, kuid meil on plaanis teenust laiendada ka Rimi teistesse kauplustesse. Wolt Express kojutarne tellimused on saadaval Haabersti, Laagri, Lasnamäe Centrumi, Sõpruse, Lõunakeskuse, Fama, Auriga, Rakvere ja Viljandi Uku kauplustest.

Hiljuti lisasime Express tellimustele juurde uue võimaluse - tellida Rimi kuulsad pitsad läbi Express tellimuse. Kliendid, kes on Express teenust kasutanud, on seda väga kiitnud ja on olnud üllatunud, et tellimust on võimalik nii kiiresti kätte saada.

Rimi e-poe tarneaknad on kahetunnised ning tarne toimub vahemikus 09:00-21:00. Tarne hind on 4,99€, kuid kui tellimus on suurem kui 59,99€, siis on tarne kliendile tasuta. Parim säästunipp on kasutada kojutarne paketti, mis maksab 4,99€ ning annab 60-päevaks võimaluse tellida, ilma tarne eest maksmata. Seega, kui tellida näiteks iga nädal ühe korra, siis tuleb keskmiseks tarne hinnaks ainult 0,63€! Ainuke tingimus siin on, et 20 euro suurune miinimum ostukorv ühe tellimuse kohta peab täis tulema.

Üheks kõige suuremaks Rimi kliendi ootuseks on, et me teenindaksime kliente üle Eesti. Oleme viimasel kahel aastal palju laienenud ja meie eesmärk on saavutada klientide ootuste täitmine. Saame igapäevaselt klientidelt ettepanekuid/soove, kuhu laieneda ja et me paneksime tarnepiirkonda sisse just nende kodu. Oleme paljud soovid täitnud, kuid nimekiri on veel väga pikk. Peagi saame rõõmustada Võru linna kliente, kus 17. septembril avame Click&Collect teenuse, mis tähendab seda, et klientidel on võimalik tellida kaup Võru Rimi kauplusesse ja sealt ka tellimus kätte saada. Kui me näeme, et nõudlus on piisavalt suur, siis saame juba mõelda ka kojutarne peale. Teenuse tagamiseks oleme tellinud juurde uusi kaubikuid ja kasutame aktiivselt koostööpartnerite abi. Kaugemate piirkondade teenindamiseks oleme loonud pikema ajavahemikuga aknad, et teenuse kvaliteet ei langeks.

Rimi e-poe tarnepiirkond (29.07.24 seisuga)
Rimi e-poe tarnepiirkond (29.07.24 seisuga) Foto: Rimi Eesti Food AS

Kohaletoimetamise teenus mängib e-kaubanduses üliolulist rolli, kuna see võib parandada kliendikogemust ja lojaalsust, aga võib neid ka rikkuda. Hea kohaletoimetamisteenus võib anda e-kaubanduses konkurentsieelise. Klientide ootused on tegelikult väga lihtsad – tarne läbipaistvus, kiirus, hea teenindus. Ei ole kerge ülesanne tagada igapäevaselt klientidele suurepärane teenindus, mis hõlmab kõiki eelnevaid ootusi. E-kaubanduses on suur konkurents, seega erinevate probleemide positiivne ja kiire lahendus on kliendile väga olulisel kohal.

Arendame ja parendame igapäevaselt kullerteenuse kvaliteeti. Oleme selle lühikese aja jooksul palju muutnud ja üritame iga päev pakkuda kliendile just seda teenust, mida ta ootab. Siin kohal soovin siiralt tänada meie väga tublisid kullereid – meil on tõesti väga hea meeskond hetkel koos ning seda märkavad ka meie kliendid.

„Tahan kiita Teie kullereid, väga meeldivad, sõbralikud ja abivalmid noormehed! Suur aitäh Teile! Kullerid on mõistvad ja hoolivad. Palun tunnustada ja kiita, et nad tööd tehes ei unusta jääda ka hoolivaks Inimesteks!“

Sellest aastast võtsime fookusesse ärikliendid ning rõõm on näha, et üha rohkem ärikliente leiab tee Rimi e-poodi. Äriklientidega koos on kasvanud ka mahud, mida me teenindame. Kui näiteks tavakliendid tellivad keskmiselt 2-3 kasti kaupa, siis äriklientidele läheb keskmiselt 7-10 kasti. Kõige suurem kogus, mida me tarninud oleme, on 2367 kg kaupa.

Oleme tänulikud kõikidele Rimi klientidele, kes kasutavad meie e-poodi. Ootame alati teie tagasisidet teenuse kohta, et me saaksime veelgi paremaks ja tugevamaks kasvada. Ikka ja alati koos teiega!

Artikli foto
Foto: Rimi Eesti Food AS
Copy
Tagasi üles