Harjumaal Tallinna-Tartu maanteel sõitis esmaspäeva õhtul Tesla Model X suurel kiirusel tagant otsa veoauto haagisele; kokkupõrge oli nii tugev, et autot juhtinud naine hukkus sündmuskohal. Kuna Tesla on tuntud oma üliarendatud autopiloodi poolest, tekib küsimus, kas õnnetuse taga oli inimene või hoopis alt vedanud juhiabisüsteem.
Tellijale
Kas ränga liiklusõnnetuse Harjumaal põhjustas auto või inimene? (9)
Teslad võivad sõita autopiloodiga, mis loeb liiklusmärke, reguleerib kiirust ning hoiab sõidurada ja pikivahet. Autopiloodiga sõites kontrollib Tesla iga 30 sekundi tagant, kas juht on ärkvel, ja kui ta auto juhiste järgi käsi roolile pane, annab sõiduk sellest tugeva helisignaaliga märku. Kui juht ka sel juhul roolist kinni ei võta, pidurdab auto ise hoo maha ja jääb seisma.