Kevadsuvi on Selveris alanud võimsa suminaga – kauplusi külastavate klientide arv on püstitanud kõigi aegade rekordi. Sel aastal on Selveri kauplustest oste sooritanud lausa üle 630 000 püsikliendi, keskmiselt sooritatakse Selveri 73 kaupluses päevas 120 000 ostu. Selveri juht Kristi Lomp selgitab täpsemalt, mil moel on kodumaine jaekett Eestimaa inimeste südamed võitnud.
Rohkem kliente kui kunagi varem! Selveri kaupluste külastatavus on aegade kõrgeimal tasemel
Selver on Eesti jaekaubanduse turul alati eristunud suurepärase kvaliteedi, kõige suurema kaubavaliku ning parima hinna ja kvaliteedi suhtega. "Oleme kõvasti pingutanud selle nimel, et pakkuda klientidele väga hea hinnaga kvaliteetset ostukorvi. Meie lojaalsed püsikliendid on alati olnud teadlikud Selveri headest pakkumistest, silmapaistvate uute kampaaniate toel on need leidnud sooja vastuvõttu järjest suuremal hulgal klientide seas. On suur rõõm, et meie kaupluste külastatavus on erakordselt kõrgel tasemel ning püsiklientide arv jõudnud ajalooliselt kõrgeimale tasemele. Selverist on saanud eestlaste esimene valik igapäevaostude tegemisel," räägib Lomp.
Kliendid teevad kõrge külastatavuse taustal väga teadlike ja tarku ostuvalikuid. "Inimesed mõtlevad praegusel ajal väga majanduslikult ning teevad mõistlike otsuseid. See ei tähenda pelgalt seda, et valitakse ostukorvi kõige soodsam toode, vaid lähtutakse suuresti hinna ja kvaliteedi suhtest ning teistest kliendi jaoks olulistest aspektidest, näiteks toote päritolust või koostisosadest." Lombi sõnul on Selver kummutanud müüdi kõrgest hinnatasemest ning kliendid on teadvustanud, et igaüks saab enda valikute najal kujundada sobiva hinnaga ostukorvi. "Üks osa klientidest otsib kollast ja oranži hinnasilti, teised ostivad premium tooteid ning kolmandad eestimaist ja väiketootjate kaupa. Selver on kauplus, kust igaüks leiab endale sobiva."
Kui vaadelda Selveri enim müünud tooteid, siis väga paljudes igapäeva ostukorvi kuuluvates kategooriates on esiotsas püsivalt hea tavahinnaga tooted. Näiteks piima-, juustu-, liha- ja kalatoodete ning leiva-saia puhul. Klientide ostukorvist moodustava püsivalt hea tavahinnaga tooted ca 12%. "On tõeliselt hea meel, et meie pingutused on vilja kandnud ning inimesed on uue kontseptsiooni väga hästi vastu võtnud. Head tavahinda pikema perioodi jooksul pakume ligi 650 klientide poolt armastatud toidu ja -tööstuskaubale. Kaupluses on tooted märgistatud kollase sildiga ning vastava riiulirääkijaga," selgitab Selveri juht.
Hiilgav edu on saatnud ka Selveri uut vanusegrupi kampaaniat Kuldne kolmapäev. Kampaania raames saavad 63-aastased ja vanemad kliendid ostukorvilt 10% soodustust. "Kolmapäevadest on kujunenud vanuserühma 63+ jaoks nädala populaarseim külastuspäev. Kuldne kolmapäev on eriti atraktiivne, sest lisasoodustus laieneb ka juba erinevatele hea hinnaga kampaaniapakkumistele," kinnitab Lomp.
Samal ajal hindavad Selveri püsikliendid jätkuvalt võimalust leida enda toidulauale ka pardifileed, graavilõhe, veiseliha ja teisi premium-klassi ja lisandväärtusega tooteid. "Inimesed hindavad väga, et saavad Selverist korraga kätte kõik vajaliku. Meie sortimendis on ligi 50 000 toodet, kusjuures 65% toidukaubast ja karastusjookidest on eestimaist päritolu. Selverile on tähtis pakkuda puhast eestimaist toitu ja laitmatut teenindust."
"Jaaniajal ootame samuti kõik eestimaalasi Selveritesse jaanioste tegema. Pakume kõige laiemat valikut igale maitsele. Meie lihameistrite ja pagarite hea töö tulemusena valmivad maitsvad jaanitooted, mis sobivad igale peolauale."
Selveri kauplustes on iga päev oste tegemas suur osa Eesti inimestest, kes usaldavad Selverile oma toidulaua katmise. Selveri kauplused on kõigis Eesti maakondades ning e-Selveri kullerid toovad toidukorvi ja peolaua igasse Eestimaa nurka, isegi Vormsi saarele. "Tänan kõiki 630 000 eestimaalast, kes on Selverit usaldanud igapäevaostude tegemisel. Meile on suur au toita tervet Eestimaad!" lisab Selveri juht Kristi Lomp