/nginx/o/2024/06/10/16139488t1haca7.png)
Euroopa Parlamendi valimistel 33 000 häält saanud Jüri Ratas (Isamaa) tõrjub tõlgendusi, nagu oleks tema tulemuse taga aktiivne tegevus sotsiaalmeedias. «Proovisin juba valimisööl selgitada, et kampaania on tervik,» sõnab Ratas.
Euroopa Parlamendi valimistel 33 000 häält saanud Jüri Ratas (Isamaa) tõrjub tõlgendusi, nagu oleks tema tulemuse taga aktiivne tegevus sotsiaalmeedias. «Proovisin juba valimisööl selgitada, et kampaania on tervik,» sõnab Ratas.
Seda tüüpi tõlgendus, et näe, Ratas möllas Facebookis, Instagramis ja Tiktokis ja vaata kui palju hääli sai, on hetkel populaarne. Ometi võib see viidata ülemõtlemisele ja viia valele teele. Kui keegi kujutab ette, et teeb järgmine kord sotsiaalmeedias sama, mida Ratas seekord, ning võit tuleb, võib ta pettuda. Ka Ratas ise ütleb neile: «Tehke. Aga tulemust ei tule.»