Eesti 200 ridades Euroopa Parlamenti kandideeriv Hendrik Johannes Terras on kampaania lõpus rahakotirauad korralikult lahti löönud. Viimase seitsme päeva jooksul on Terras kulutanud Meta platvormidel ehk Facebookis ja Instagramis reklaamide peale 8497 eurot.
Tellijale
Jüri Ratase sotsiaalmeediareklaame on vaadatud 3 miljonit korda (7)
Eesti poliitikute seas on Terras tõusnud sellega konkurentsitult esikohale. Järgnevad Jüri Ratas (Isamaa) 2394 euro, Hanah Lahe (RE) 2345 euro ning Jaak Madison (EKRE) 2208 euroga. Kusjuures tuleb arvestada, et Terras ja Madison maksid oma reklaamide eest ise, aga Ratase ja Lahe reklaamide puhul oli maksjaks partei.
Postimees vaatas koos meediamonitooringufirmaga Station BMMG läbi Eesti parteide ja poliitikute tegevuse sotsiaalmeediareklaami maailmas viimase kolme kuu jooksul. Keskendume Facebookile ja Instagramile, sest Meta annab kõige detailsemad andmed. See pole kindlasti tervikpilt, sest reklaamitakse ka mujal, kuid üldise suuna Eesti poliitikute aktiivsuse kohta annavad Facebook ja Instagram kätte.