Lisaks on ettevõtte igal osakonnal oma keskkonnaeesmärgid, näiteks võib selleks olla, et sada protsenti meeskonnast oleksid spetsialistid. Ka DHL-i kingitused on rohelised, näiteks klaasist toidukarbid, et inimesed ei kasutaks ühekordseid vahtplastkarpe. «Kui ettevõttel on eesmärk, on tähtis, et see jõuaks iga töötajani. Miks mitte minna pere ja sõpradega metsa istutama, teha keskkonnafilmide kinoõhtuid, koguda ja taaskasutada esemeid või korraldada koolitusi, mille teemaalgatajad on töötajad ise,» loetleb Helmik. «Roheliselt mõtlevad ka meie kullerid, kes sõidavad võimalikult vähesaastavate kaubikutega ning on läbinud säästva sõidustiili koolituse. Lennukite puhul on meil olemas koolitatud inimesed, kes oskavad vastavalt kogusele balansseerida kaupa lennukis nii, et kütust kuluks võimalikult vähe.»
Töötajate liikumine ei tähenda kaadrivoolavust, vaid arengut
Enam kui pooled DHL Express Estonia töötajad on ettevõttes olnud rohkem kui viis aastat, kokku on töötajaid kõnekeskuses, kulleriteks, tolli-, finants-, personali- ja kvaliteediosakonnas üle 140. «Oleme arvamusel, et töötajate liikumine ei tähenda kaadrivoolavust, vaid arengut, sest meie maja sees liigutakse väga aktiivselt nii vertikaalselt kui ka horisontaalselt. See on olnud meie strateegia läbi aegade, et eelistame alati oma ettevõtte töötajaid edutada, kui neil selleks vaid soovi on,» räägib Laaneots.
Tema sõnul on ettevõtte kultuuri üks osa see, et kõik töötajad oleksid oma mõttelaadilt klienditeenindajad. «Meie jaoks on klientide rahulolu ääretult oluline, südameasi on pakkuda kvaliteetset teenust. Et seda suuta, peab ka töötaja olema rahulolev ja õnnelik, et tal oleks suur rõõm pakkuda head teenust ja tuge. Pöörame oma inimestele palju tähelepanu. Meil on oma majasisene koolitusprogramm, mis algab kohe esimesest päevast ning kestab elukestva õppena läbi aastate. Sellega antakse kaasa väärtused, ootused, professionaalsus, samuti arendatakse teisi teadmisi, et inimesel oleks alati olemas ka suurem pilt. Koolituste läbiviijad on muide meie oma töötajad. Kõigil soovijatel on võimalik saada koolituste korraldajaks – mitte ainult Eestis, vaid globaalse programmina, mis annab võimaluse puutuda kokku kolleegidega, keda võib-olla muidu ei kohtakski. See on suur väärtus!»
Laaneots lisab, et DHL ei ole lihtsalt pakiveofirma, vaid oma ala ekspert. «Olen arvamusel, et edu garantii on see, kui teeme, mida oskame, ning keskendume sellele, mida teeme. Kui teha oma tööd armastuse, kire ja rahuloluga, tunnetab seda ka klient!»