Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Kinnimakstud saated rahvusringhäälingus kütavad kirgi (6)

Seaduse järgi ei edasta rahvusringhääling reklaami ja otsepakkumist ega võta vastu sponsorlusest saadavat toetust. Niisiis nimetatakse neid hoopiski koostööprojektideks.
Seaduse järgi ei edasta rahvusringhääling reklaami ja otsepakkumist ega võta vastu sponsorlusest saadavat toetust. Niisiis nimetatakse neid hoopiski koostööprojektideks. Illustratsioon: Postimees

Eesti Rahvusringhäälingus (ERR) on omajagu saateid, mida rahastavad nii ministeeriumid kui ka eraettevõtjad. Mitmed tuntud meediategelased peavad seda halvamaiguliseks.

Mina ei tea, kes peale Eesti Televisiooni (ETV) jätaks sponsorite teated tähistamata – nii ütles Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik Vikerraadio 17. mai saates «Reedene intervjuu». «Erameedia seda ei tee. Minu nõue on, et sisuturundus tuleb tähistada. Siin ma panen punkti.»

Talle sekundeerib endine kultuuriminister ja poliitikavaatleja Rein Lang (RE). «Olen näinud hulgaliselt head turundusprogrammi,» kirjeldas Lang ETV vaatamiskogemust.

Tagasi üles