Päevatoimetaja:
Liisa Ehamaa

Telekanalite esindajad reklaamidest lastesaadetes: kus on teie plaan, terviseedendajad?

27.03.2024, Tallinn
Eesti Ringhäälingute Liidu pressikonverents toidu ja joogireklaami teemade lastesaadetes. Vasakult Initiative'i meediadirektor Madis Altermann ja Orkla Eesti turundusjuht Annika Oja, TV3 Eesti juht Signe Suur, ERL juht Hanno Kindel, Duo Media Networks juht Jüri Pihel.
Foto Mihkel Maripuu, Postimees
27.03.2024, Tallinn Eesti Ringhäälingute Liidu pressikonverents toidu ja joogireklaami teemade lastesaadetes. Vasakult Initiative'i meediadirektor Madis Altermann ja Orkla Eesti turundusjuht Annika Oja, TV3 Eesti juht Signe Suur, ERL juht Hanno Kindel, Duo Media Networks juht Jüri Pihel. Foto Mihkel Maripuu, Postimees Foto: Mihkel Maripuu

Toidu- ja joogireklaamid lastesaadetes on löönud kired lõkkele. «Hea, et diskussioon on alanud, aga kuidagi valesti,» tähendas TV3 Grupp Eesti tegevjuht Signe Suur.

«Õhus on sääsest elevandi tegemise aeg,» ütles Duo Media juht Jüri Pihel täna Eesti Ringhäälingute Liidu pressikonverentsil. Telespetsialist nentis, et kuigi võib tunduda, et lihtne on reguleerida, mõõta ja vaadata ringhäälingumaailmas toimuvat, siis päitseid tuleb pähe tõmmata kontrollimatule globaalsele ühismeediale. «Laste jaoks kaootiline maailm elab väikestes seadmetes ja seda esindavad rahvusvahelised kontsernid, kelle sisuinfo kui ka reklaamid vohavad lasteni täiesti kontrollimatult,» lausus Pihel.

Eesti Ringhäälingute Liidu pressikonverents toidu ja joogireklaami teemade lastesaadetes. Vasakult Initiative'i meediadirektor Madis Altermann ja Orkla Eesti turundusjuht Annika Oja, TV3 Eesti juht Signe Suur, ERL juht Hanno Kindel, Duo Media Networks juht Jüri Pihel.
Eesti Ringhäälingute Liidu pressikonverents toidu ja joogireklaami teemade lastesaadetes. Vasakult Initiative'i meediadirektor Madis Altermann ja Orkla Eesti turundusjuht Annika Oja, TV3 Eesti juht Signe Suur, ERL juht Hanno Kindel, Duo Media Networks juht Jüri Pihel. Foto: Mihkel Maripuu
Tagasi üles