Väga populaarne on Ida-Viru kutsehariduskeskuse õpilastele ka praktikavõimalus meie Narva kaupluses. Mitmed õppijad valivad just Prisma oma praktikabaasiks,“ räägib Penu.
Erialane haridus ei ole alati nõutav
Prismas on üle 30 erineva ameti ning sobiva rolli võib nende seast endale leida igaüks. „Klienditeenindajana saab tööle asuda ka ilma erialase hariduseta, kuid näiteks raamatupidaja või IT-spetsialisti rolli jaoks on vaja eelteadmisi, erialast haridust ja töökogemust.
Kuna ameteid on palju, siis saavad tublid töötajad oma huvidele vastavaid rolle vahetada. Saab teha horisontaalset karjääri, õppides samal tasemel erinevaid jaekaubanduse aspekte tundma. Kuid saab ka ühes valdkonnas ennast põhjalikumalt täiendada ning spetsialistist juhiks areneda,“ selgitab Penu ning lisab, et vahel on need kaks suunda omavahel põimunud ning võib juhtuda, et kaupluse töötajast saab tiimijuht ja hiljem kaupluse juhataja. Oskustele ja kogemustele lisaks on Prismas töötamisel oluline oskus tiimis töötada ning kliendikesksus.
Töötajate arendamine käib Prismas oskustasemete süsteemi abil, suuremad teadmised ja oskused tagavad ka kõrgema palga. „Prisma on palju investeerinud oma uute juhtide koolitamisesse trainee-programmi kaudu. See on üheksa kuud kestev praktiline juhtimisõpe, mil koolitame välja just meile vajalike teadmiste ja oskustega juhte,“ räägib Penu.
Prismalased naudivad sporti ja liikumist
Prisma paneb suurt rõhku positiivsele töötajakogemusele. „Hoolitseme töötajate heaolu eest töökohal, kuid vähem tähtis pole ka üldine vaimne ja füüsiline heaolu. Prismalased on liikumist ja sporti hindavad inimesed ning paneme ettevõttena siin oma õla alla. Me hoolime töötajast kui inimesest tervikuna, mitte vaid töötajana,“ räägib Penu.