/nginx/o/2023/10/25/15678962t1hd5d3.jpg)
Eesti elanike liikuvuse uuringust selgus, et jalgsi, ühistranspordi ja jalgrattaga liikumisel on nii linna- kui maaelanike liikuvuses palju suurem roll, kui üldiselt teadvustatakse.
Eesti elanike liikuvuse uuringust selgus, et jalgsi, ühistranspordi ja jalgrattaga liikumisel on nii linna- kui maaelanike liikuvuses palju suurem roll, kui üldiselt teadvustatakse.
Tegemist on esimese omataolise uuringuga, sest varasemad on keskendunud mõnele konkreetsele aspektile, mitte suurele pildile. «Liikuvusuuring tugineb liikumispäevikutele ja annab meile olulist infot erinevate elanikkonnagruppide liikumistest, liikumisviisidest ja liikumiste eesmärkidest ja seda mõjutavatest teguritest. Sarnaseid uuringuid on varem tehtud ainult Tallinna elanike ja Harjumaa kohalike omavalitsuste elanike kohta,» ütles transpordiameti liikuvuse kavandamise osakonna ekspert Mari Jüssi.