«Meil kadus elekter 7. oktoobril kell 13.56, istusime kaks päeva ilma selleta. 9. oktoobril kell 13.25 saime SMS-i, seal oli kirjas, et meie elektrivarustus taastub alles 10. oktoobri südaööl,» räägib Oleg (nimi muudetud, õige nimi toimetusele teada).
Saabus järgmine päev, kuid elektrit polnud ikka veel ega ka infot, millal see tuleb.
«Telefoni teel infot saada on võimatu, kuna Elektrilevi lihtsalt ei vasta kõnedele,» lisab Oleg.
«Perekond on hotellis, mina valvan koos koeraga külma maja.»
«Mul on peres kolm väikest last, majas käib kõik elektriga. Kaks päeva istusime ja ootasime, et keegi kas lülitaks elektri sisse või teavitaks meid olukorrast täpsemalt ja ütleks, mida oodata,» jätkab Oleg.
Kui ta sai teada, et elekter tuleb tagasi alles 10. oktoobri südaööl, otsustas ta naise ja lapsed hotelli viia.
«Ise olen sunnitud koeraga külma maja valvama, sest selle võib muidu lihtsalt tühjaks varastada. Mind päästab vaid elutoa kamin,» räägib Oleg.
Olegi sõnul tulenes elektrikatkestusest palju probleeme: toit riknes, puhtad riided said otsa, pole võimalust tööle minna.
«Usun, et Elektrilevi ei tule oma kohustustega toime ja hoiab inimesi pantvangis, sest olukorra hindamiseks ja klientidele ammendavate soovituste andmiseks piisab esimesest ööpäevast,» ütleb Oleg. «Kui me ei suuda 96 tunni jooksul tuule ja selle tagajärgedega toime tulla ning kliente asjade tegelikust seisust teavitada, siis mida rääkida raskematest olukordadest, mida talvel tugevate külmadega üle elama peame?»