Kas Haapsalu või Läänemaa inimene on teistmoodi inimene, et Tartusse ei saa rongiga sõita, kuna rong on täis, et meie omad siis ei taha rongiga sõita? Ma olen välismaal käinud ja rongidega sõitnud. Rongiliiklus on mugav, odav, ökonoomne ja CO2-sõbralik.
Tartu suunal on nii, kui sa piletit nädal aega ette ära ei osta, näiteks esimesse klassi, siis seisadki püsti need kaks tundi.
Teame, et meie majandusel ei lähe praegu just kõige paremini, aga milline on teie hinnangul praegu Haapsalu raudtee tulevik?
Haapsalu raudtee tulevik on poliitilise otsuse tulevik. Loota, et tänane koalitsioon mingit kannapööret teeb – arvestades, et see otsus on tehtud vihaga, mis jättis Ristini raudtee tegemise ära – ja loota, et nad annaksid raudteele raha, oleks suur ime. Aga ma loodan seda. Imedesse tuleb uskuda.
Lõpetuseks. Kuivõrd palju teie arvates aitaks kaasa raudtee taastamine ääremaastumise vastu ning samas toetaks regionaalset arengut?
See on siililegi selge ja ajalugu on seda näidanud, kus on raudtee, sinna tuleb elu. Kus raudteed on, seal on elu küll, aga see ei ole nii aktiivne. Kui rong hakkab Rohuküla ja Haapsalu vahet sõitma, seal on suur võimalus Hiiumaale aga ka Haapsalule, Taeblale, Paliverele ja Ristile. Rääkida täna, et rongiliiklus ei ole Eestis vajalik, vaid tuleb ümber korraldada, ei ole just hea jutt.