Päevatoimetaja:
Sven Randlaid
+372 666 2387

Noortele mõeldud veebilehe jaoks pannakse hakkama mitusada tuhat eurot (1)

Copy
Tibari sõnul võiks loodav platvorm olla sarnane Tinderile, kus saab teada anda, kas mingi idee meeldib või mitte.
Tibari sõnul võiks loodav platvorm olla sarnane Tinderile, kus saab teada anda, kas mingi idee meeldib või mitte. Foto: Shutterstock

Haridus- ja noorteamet (HARNO) tunneb, et noored ei ole piisavalt ühiskondlikesse protsessidesse kaasatud, mistõttu luuakse nende jaoks üle 275 000 euro maksev veebileht.

HARNO noortevaldkonna digihüppe projektijuhi Roger Tibar (RE) sõnas, et loodav platvorm on oluline lahendus neile noortele, keda traditsioonilised osalusmeetodid ei kõneta ning esimesi samme tehti selleks juba 2016. aastal. «Tegemist näiteks noortevolikogu ja õpilasesinduse kõrval uue võimalusega kõikidel noortel üle Eesti nügida muutusi oma kodukohas ehk rääkida kaasa omavalitsuse arenguid puudutavates otsustes.»

ERRile antud intervjuus sõnas ta, et inspiratsiooni saadi kohtingurakendusest Tinder, kus meeldivaid näopilte saab libistada ekraani paremasse, ebameeldivaid näopilte vasakusse äärde. «Miks mitte samalaadset lahendust tuua teise platvormi, kus sa svaibid (libistad sõrmega – toim) paremale-vasakule, kas sulle esitatud idee meeldib või ei meeldi,» selgitas Tibar ERRile.

Esmane sihtgrupp, kellele soovitakse tähelepanu pöörata, on 7-12-aastased ning seejärel 13+ vanuses noored. Küsimusele, et mis saab siis, kui nad veebilehest huvitatud ei ole, sõnas Tibar, et nad ei eeldagi, et uusi ideid kodukoha edendamiseks tekiks igapäevaselt. Küll aga on huvi äratamiseks plaanis teha teavitustööd ning koostööd koolide ja noorsootöö asutustega.

Tagasi üles