Põhikooli matemaatika riikliku lõpueksami kõik tulemused selguvad täna, aga juba on mõnes Tallinnas koolis teatavaks saanud, et pooled ja enamgi on põrunud, mis tekitas nädala algul arutelu, kas matemaatikast aru saamine käib õpilastele üle jõu ja mõistuse või on viga õpetajates.
Tellijale
Põrumised matemaatikaeksamil paljastavad allakäigu Eesti koolihariduses (13)
Haridusministeeriumi üldhariduse valdkonna matemaatika peaekspert Helle Hallik kahtleb, kas pelgalt esialgsete tulemuste valguses on mõistlik hakata suuri järeldusi tegema, ent möönab: «Matemaatikaõpetajate puudus ja kvalifikatsioon on muidugi väga tõsine teema.»
Ent see ei tähenda, et süüdi oleks just nimelt õpetajad. Tallinna Ülikooli rakendusmatemaatika lektori Tõnu Tõnso sõnul seondub matemaatika õpetamisega Eesti koolides nii palju probleeme, et kui mõni minister otsustaks neid hooga lahendama hakata, tekitaks ta rohkem kahju kui kasu.