Päevatoimetaja:
Marek Kuul

Kampaania «1000 kangelast lumes» sai Balti kommunikatsioonitegude konkursil Ukraina-teemalises kategoorias esimese koha

Copy
Kampaania «1000 kangelast lumes» pälvis Riias toimuval Balti kommunikatsioonitegude auhindade jagamisel «Ukraine support campaigns» kategoorias esimese koha.
Kampaania «1000 kangelast lumes» pälvis Riias toimuval Balti kommunikatsioonitegude auhindade jagamisel «Ukraine support campaigns» kategoorias esimese koha. Foto: Elena Kirt

MTÜ Slava Ukraini, IT-ettevõte Solutional ja Postimehe ühiskampaania «1000 kangelast lumes» võitis täna Riias toimuval Balti kommunikatsioonitegude auhindade jagamisel «Ukraine support campaigns» kategoorias esimese koha.

Konkursil oli kokku 21 kategooriat ning sellel aastal lisandus uue kategooriana Ukraina-teemaline kategooria.

Kampaania «1000 kangelast lumes» eristus erakordselt fokusseeritud eesmärgi, selge sõnumi ning ülikiirelt saavutatud tulemusega, kommenteeris Postimees Grupi brändijuht Diana Aljas. «Kampaania sõnum kõnetas Eesti inimesi nii sügavalt, et ligi miljon eurot koguti vaid 2,5 päevaga. Talviste sõjavormide jõudmine otse kõige pinevamasse sõjakoldesse oli võimalik tänu MTÜ Slava Ukraini eristuvalt tugevatele sidemetele Ukraina sõjaväega,» sõnas Aljas.

Postimees Grupi sündmusturunduse juhi Elena Kirti sõnul pidid Postimees Grupi esindajad eile konkursi žüriile tegema veebi teel neljaminutilise ettekande kampaania kohta.

Kampaania «1000 kangelast lumes» pälvis Riias toimuval Balti kommunikatsioonitegude auhindade jagamisel «Ukraine support campaigns» kategoorias esimese koha.
Kampaania «1000 kangelast lumes» pälvis Riias toimuval Balti kommunikatsioonitegude auhindade jagamisel «Ukraine support campaigns» kategoorias esimese koha. Foto: Elena Kirt

Kampaaniaga «1000 kangelast lumes» kogusid MTÜ Slava Ukraini, IT-ettevõte Solutional ja Postimees raha, et toota ja annetada Ukrainas võitlevatele sõduritele talvised vormiriided. Eesmärk oli koguda 400 000 eurot, kuid Eesti rahva erakordse abivalmiduse toel koguti kahe ja poole päevaga raha kaks korda enam – 811 790 eurot. Annetuste toel saab sooja talvevarustuse 2300 Ukraina kangelast.

28. oktoobril 2022. aastal pälvis kampaania eriauhinna selge sõnumi konkursil.

Tagasi üles