/nginx/o/2023/02/17/15145111t1h2627.jpg)
Kuigi Tallinna sadama D-terminali läbib aastas rohkem reisijaid kui A-terminali, hakkab ehitatav Ülemiste-Vanasadama trammiliin läbima vaid viimast, mis teeb meelehärmi Tallinkile ja paneb imestama reisijaid.
Kuigi Tallinna sadama D-terminali läbib aastas rohkem reisijaid kui A-terminali, hakkab ehitatav Ülemiste-Vanasadama trammiliin läbima vaid viimast, mis teeb meelehärmi Tallinkile ja paneb imestama reisijaid.
«Kõigile tuleks kasuks, kui tramm peatuks nii A-terminali kui ka D-terminali ees, paraku on see mitme teguri kokkulangevusel osutunud võimatuks,» selgitas Tallinna abilinnapea Vladimir Svet (KE) trassivalikut hiigelprojektis – märtsis hakkab Merko Ehitus ehitama 36,5 miljoni euro eest lennujaama, Rail Baltica Ülemiste terminali ja Vanasadamat ühendavat 1,7 kilomeetrist trammitee pikendust.