Kuigi Tallinna sadama D-terminali läbib aastas rohkem reisijaid kui A-terminali, hakkab ehitatav Ülemiste-Vanasadama trammiliin läbima vaid viimast, mis teeb meelehärmi Tallinkile ja paneb imestama reisijaid.
Tellijale
Vanasadama tramm jätab D-terminali reisijad vaeslapse ossa (6)
«Kõigile tuleks kasuks, kui tramm peatuks nii A-terminali kui ka D-terminali ees, paraku on see mitme teguri kokkulangevusel osutunud võimatuks,» selgitas Tallinna abilinnapea Vladimir Svet (KE) trassivalikut hiigelprojektis – märtsis hakkab Merko Ehitus ehitama 36,5 miljoni euro eest lennujaama, Rail Baltica Ülemiste terminali ja Vanasadamat ühendavat 1,7 kilomeetrist trammitee pikendust.
«Trammisõit läbi D-terminali tähendaks enam kui kilomeetri jagu pikemat marsruuti (maksaks Sveti sõnul 18,4 miljonit eurot rohkem – Ü. H.) või näiteks kordades suuremat silda üle Admiraliteedi basseini. Praegu saab jalakäija mugavalt üle silla mõlema terminali vahel liikuda ja see vahemaa pole kuigi suur,» ütles Svet.