Võrreldes aastataguse ajaga on muutunud nii postibussi marsruut, peatumiskohtade arv kui ka bussis tehtavate tehingute hulk.
Võrumaa inimesed on rahul Eesti esimese ja ainukese postibussiga
«Tagasiside inimestelt, kes postibussi teenuseid kasutavad, on enam kui positiivne. Enamikes bussi marsruudile jäävates kohtades puudub kool, raamatukogu ja pood. Sellest hoolimata on inimesed rõõmsameelsed ja optimistlikud kuna postibussis on neil võimalik sooritada vajalikke oste, teha olulisi tehinguid ning vahetada paar sõna bussi klienditeenindaja ja juhi Ene Andrejeviga,» rääkis Võru postkontori juhataja Triin Roostfeldt-Allas, teatas Eesti Post.
Kui algselt sõitis postibuss kahel marsruudil, läbides kaheksat küla, siis alates 1. aprillist 2008 teenindab postibuss juba Võrumaal 16 küla, sõites neljal marsruudil.
Peale selle, et muutunud on teekond ja läbitavate asulate arv, on suurenenud ka postibussi külastatavus. Kui 2007. aasta lõpus oli päevatehingute arv 5 - 7, siis eelmisel aastal oli neid 25 - 30.
«Juurde on tulnud kliente, kes soovivad sõlmida postipangalepinguid ja maksta makse. Samuti on suurenenud nende inimeste arv, kes tunnevad huvi postipangast raha väljavõtmise vastu, mis on seotud muudatustega sotsiaaltoetuste ja pensionite väljamaksmisel. Tänase seisuga on veebruariks raha väljavõtmise tellinud juba kümmekond inimest, tõenäoliselt suureneb see arv veelgi,» lisas Roostfeldt-Allas.
Peamised postibussis tehtavad tehingud on maksete vastuvõtmine, ajakirjanduse tellimine ja pangateenused. Samas kasutatakse ka võimalust oma pakile tulla järgi just liikuvasse postkontorisse.
Lähiajal on ülevaatamisel postibussi peatumiste graafik, kuna tehingute arvu suurenemisega mõnedes kohtades jääb peatumiseks ette nähtud aeg lühikeseks.