Jarmo Süvaoja on Postimees Grupi printreklaami müügiosakonna juht, kes peab müügitöö eduvalemiks head pingetaluvust, ausust ja läbipaistvust. Ning just selliste iseloomuomadustega inimest ta oma meeskonda otsib.
Postimees Grupi printreklaami müügiosakonna juht Jarmo Süvaoja: «Edu aluseks on hea pingetaluvus ja ausus»
Postimees Grupi printreklaami müügiosakond teenindab kõiki Postimehe paberil ilmuvaid väljaandeid, sealhulgas hulganisti eriprojekte. Kuigi digikanalid ning -vormid mängivad reklaamiturul üha kandvamat rolli, on printreklaam jätkuvalt kõige usaldusväärsem. Kasvõi seepärast, et digikanalitele on iseloomulik meeletult suur infomaht, milles võib olla raske orienteeruda. Printreklaami puhul on otsekontakti loomise tõenäosus tunduvalt suurem.
Printreklaam ei ole välja suremas
Kuigi noorem generatsioon on üha rohkem digiusku, siis jäägu kõlama, et printreklaam pole kaugeltki väljasurev vorm - tegemist on reklaamitüübiga, mis on samuti pidevas muutumises ning kliendid hindavad seda jätkuvalt kõrgelt. Sealjuures toetab printreklaam kõiki teisi formaate, nagu tele-, raadio- ja veebireklaami, mille terviklik mõõde on Postimees Grupi meediamaja vaates kindlasti väga suureks tugevuseks.
Reklaamimüüja kui kiirreageerija
Inimene, kes tegeleb igapäevaselt printreklaami müügiga on nagu kiirreageerija - seda juba kasvõi meie töö ajaraami pärast, sest trükimasinad ei oota, ning ka kliendi jaoks peame olema pidevalt olemas. Kuigi töö on kohati pingeline ja väljakutseid esitav, on see samas põnev ning mis kõige olulisem, väga arendav.
Postimees Grupi reklaamiosakonda kuulub täna ligikaudu sada inimest, Tallinna printreklaami müügiosakonna tiimi kaheksa, kuhu oleme ootamas uut kolleegi - reklaamimüügi projektijuhti.
Projektijuhi ülesandeks on leida endale kliendid, pakkuda neile võimalikult häid reklaamlahendusi ning seejärel need parimal viisil teostada. Kuigi see võib tunduda lihtne, tuleb arvestada, et tegemist on üksjagu väljakutseid pakkuva rolliga, kus kõik on võimalik ning kui sul on vähegi endasse usku ning ambitsiooni, võib palganumbril kui karjääriredelil puududa ülempiir.
Selle kõige aluseks on hea pingetaluvus, ausus ja läbipaistvus oma tegevuses. Nii nagu inimesed hindavad neid omadusi eraelus, kehtib see samamoodi koostööpartneritega suheldes.
Olulisel kohal on tööd toetav keskkond
Selleks, et oma tööd oleks võimalikult hea teha, peab töökeskkond olema toetav. Müügiinimese jõuallikaks on kindlasti meeskond tema ümber - inimesed, kes inspireerivad ja kelle kõrval sa lihtsalt tahad oma tööd teha. Kaasaegsele töökultuurile omaselt ei loeta siin kokku tunde vaid saavutatud tulemusi. Kui inimene teeb oma tööd hästi, on seda suurem ka usaldus tema suhtes ning paindlikkus töövormi vaates.
Olles tänaseks töötanud Postimees Grupis kolm aastat, olen ma jätkuvalt väga rahul. Seda eriti töökultuuri vaates, mida loovad suurel määral juhid. Mulle meeldib, kui koostöö puhul hinnatakse ausust, läbipaistvust ja teineteise toetamist. Need on olulised märksõnad, mis käivad kaasas töötajaid toetava õhkkonna loomisel. Kui inimene tunneb ennast hästi, julgeb ta proovida uusi asju, katsetada ja mis samuti oluline - eksida. Ainult nii saavad sündida suured ja silmapaistvad asjad, ka reklaamimüügi vaates.
Kui soovid liituda Eesti suurima meediamaja tööperega, kus sinul on päriselt mõju, siis meie juba ootame sind: www.postimeesgrupp.ee/müük