Fudy tegevjuht Holger Lihtmaa naerab tegelikult palju, aga seda naeratust on peaaegu võimatu kaamerasse püüda. Suure kollase kullerikotiga poseerides on Lihtmaa näoilme keskendunud ja kergelt ärev, otsekui toimetaks ta parajasti midagi äärmiselt väärtuslikku – no näiteks kaks burgerit koos friikatega – läbi näljaseid suguharusid täis kaardistamata alade. See polegi liiga elukauge konstruktsioon, sest Lihtmaa on Fudy toidukullerina tegutsemist proovinud küll: ikka selleks, et saada paremat ettekujutust, kuidas äri kõik aspektid toimivad.
Tellijale
TAUST ⟩ Fudy trügib toidukullerdamise kausi juurde (1)
Viuh! teeb ta nüüd pildi jaoks elektritõukekaga Sossi mäel osavalt kaari ega paista vähimatki hoolivat vihmasest ilmast (vihm, nagu selgub, on kullerifirmadele alati rõõmuallikas: mida hullem ilm, seda rohkem tellimusi). Kuid ikka ei mingit naeratust. Isegi siis, kui õhutan, et «püüdke nüüd mõelda, et juba on nädala käive miljon», jääb Lihtmaa ilme muutumatuks.
Seda, kui kaugel on miljoniline nädalakäive, Lihtmaa ei paljasta. Täpsetest arvudest räägib ta väga ettevaatlikult. Kui mainin, et restoraniärist pakutakse, et Fudy turuosa suurus on umbes 10 protsenti, vastab ta: «Keeruline öelda. Võimalik. Ise ei ole selle peale nagu mõelnudki. Me jälgime enda numbreid, enda mõõdikuid.»