Möödunud reedel saatis ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Kristjan Järvan (Isamaa) Eesti Energiale kirja, milles rõhutas, et Eesti Energia jagaks klientidele tõest, üheselt mõistetavat ja korrektset infot. Tema sõnul võib väärinfo sundida klienti tegema kriisiolukorras enda jaoks majanduslikult kahjulikke otsuseid. Täna vastas Eesti Energia ministrile.
Tellijale
Eesti Energia vastus ministri pahameelele: kahetsusväärne inimlik eksitus väga halval ajal (1)
«Kinnitame, et riikliku energiaettevõttena on Eesti Energia ülesanne pakkuda klientidele kõrgel tasemel teenindust ja edastada selgeid sõnumeid – see laieneb ka meie kliendikirjadele. Möödunud nädalal juhtunu oli kahetsusväärne inimlik eksitus väga halval ajal ja olulises teemas,» rõhutas ettevõte kirjas ministrile.