Lisaks kiirusele tuleb meeles pidada ka sõidu trajektoori, kuna rehvid haarduvad teega kõige paremini, kui sõiduk liigub otse mööda teed. Märja tee korral tuleks vältida tarbetuid reavahetusi ja möödasõite ning muid järske manöövreid. „Tasub meeles pidada, et kõiki manöövreid võiks märjal teel teha tavapärasest sujuvamalt,“ soovitas Gjensidige kindlustuse sõidukite tootejuht Marko Privoi.
Kokkuvõtlikult juhised vesiliu ennetamiseks:
1. Veendu enne sõitu, et rehvirõhk on normaalne, kuna liiga madal rehvirõhk suurendab vesiliu ohtu.
2. Ära sõida liiga kulunud rehvidega.
3. Vihma ajal ja järel sõida aeglasemalt.
4. Märgades sõidutingimustest väldi püsikiirushoidja kasutamist.
5. Väldi teeservi, kuhu lompidel on kombeks koguneda.
Olenevalt juhi sõidustiilist ja muudest asjaoludest käitub ja reageerib vesiliu puhul iga auto erinevalt. Rehvi all olev veekiht ei ole jäine tee, mistõttu tavapärased meetodid libisemise vältimiseks siin ei tööta. Siiski on mõned juhised, mida iga juht võiks vesiliuga kokku puutudes teada ja järgida:
Põhiline on vesiliugu sattudes mitte paanikasse sattuda, kuna ülereageerimine teeb olukorda hullemaks. Selle asemel peaks üritama säilitada külma närvi ja tervet mõistust ning teha autoga olukorrast pääsemiseks sujuvaid manöövreid.
Väldi äkilisi roolipööramisi.
Kui sõiduk on kaotamas juhitavust, on selles olukorras peamine mitte pöörata järsult rooli. Kui vesiliu ajal rooliga suuri manöövreid ette võtta, võivad rehvid kohe, kui need uuesti teed puudutavad, sõiduki järsu suunamuutuse tagajärjel hoopis külglibisemisse viia.