Inger naeris, et otsus luua Tikkeri platvorm sündis kahe sekundiga 2014. aastal, kui ta oli «Terevisioonis» praktikal ning puutus kokku suursündmustega, mille pileteid oli raske saada. Juhuslikult kuulis Inger samal ajal Tallinnas toimunud Garage48 häkatonist, kus digimentorid aitavad IT-tiimidel iduettevõtteid arendada.
Kuigi häkaton ise oli meditsiinisuunitlusega, oskas Inger enda tiimile osalusvõimaluse ära rääkida ning saada abi piletimüügiplatvormi tegemiseks. 48 tunni jooksul esimene alge ka püsti pandi, aga siis jäi idee riiulisse seisma. Inger ise keskendus ülikooli läbimisele ja õpetajatööle.
Piletimüügiplatvormi idee võttis ta uuesti ette alles eelmisel aastal, kui ühe konsultandiga mõtteid põrgatades tunnistas, et on kuus aastat tahtnud seda ära teha. «Ma polnud suutnud sellest ideest lahti lasta ning tema ütles, et väga hea, see ongi see, mis näitab, et sa peadki selle ära tegema. Kuulajatele ka, et kui on üks idee, mis on 6-7 aastat kuklas, ei anna rahu, ei lähe ära, siis ta ei lähe põhjusega ära. Sa pead selle ära tegema!» jutustas Inger.
«Ma võin 100-protsendilise kindlustundega öelda, et kusagil maailmas on inimene, kes usub sinu ideesse, arvab, et seda on vaja ning on nõus seda ära tegema,» julgustas Inger kõiki ettevõtluse peale mõtlevaid inimesi oma unistuste poole pürgima. «Kunst on need inimesed üles leida. Siin on oluline suhtlemine, rääkimine, küsimine, kõrvade ja silmade lahti hoidmine.»