Tartu ülikooli kliinikum viib ajavahemikus 9.–29. mai läbi ambulatoorsete patsientide rahulolu-uuringu, et saada tagasisidet, millised on kliinikumi patsientide kogemused raviteekonna jooksul pakutavate ambulatoorsete teenustega.
Kliinikumis algab ambulatoorsete patsientide rahulolu-uuring
Patsientide rahulolu-uuringud toimuvad kliinikumis iga-aastaselt, vaheldumisi ambulatoorsetes ja statsionaarsetes osakondades.
«2021. aastal uurisime patsientide rahulolu haiglaravi puudutavates küsimustes, 2020. aastal jäi aga ambulatoorsete patsientide uuring Covid-19 pandeemia tõttu ära. Hetkeolukorra kaardistamine rahuloluküsitluse käigus ja patsiendikogemuse analüüs aitavad mõista, kuidas meie tööprotsessid on korraldatud, et häid lahendusi võimendada ja takistusi ületada, et rahuolu tervishoiuteenusega ja patsiendisõbralikkus oleksid pidevalt meie fookuses,» ütles Tartu ülikooli kliinikumi õenduse ja patsiendikogemuse juht Ilona Pastarus.
Ambulatoorsete patsientide rahulolu-uuring toimub kõikides Tartu ülikooli kliinikumi erialakliinikutes ja hoonetes. Küsimustikku on võimalik täita nii kohapeal paberkujul kui ka vastuvõtujärgselt elektroonselt saadetava lingi kaudu. Küsimustik on anonüümne ning selle täitmiseks kulub umbes 5 minutit. Samal ajavahemikul, 9.–29. mail, viiakse rahulolu-uuring läbi ka kliinikumi tütarhaiglates – Põlva haiglas, Valga haiglas ning Lõuna-Eesti haiglas.
Rahulolu-uuringu tulemuste kokkuvõtet tutvustatakse kliinikumi kanalites aasta teises pooles. Lisaks algavale rahulolu-uuringule ootab kliinikum patsientide tagasisidet ka kogu aasta vältel. Tänuavaldusi, ettepanekuid ja ka murekohti saab edastada kliinikumi kodulehel läbi aktiivselt toimiva tagasisidesüsteemi.