Päevatoimetaja:
Alexandra Saarniit
Saada vihje

Hoolduskoristus kontoris – millal on seda vaja?

Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock

Mis on hoolduskoristus – see on regulaarne koritusteenus, kasutades selleks professionaalseid puhastusvahendeid – ja tarvikuid.

Kuidas aga koristada oma kontorit? Seda küsimust on kindlasti endalt küsinud nii mõnigi kes peab vastutama kontori korrasoleku eest. Kas võtta firma palgale oma koristaja või siis kasutada selleks professionaalset puhastusettevõtet? Kumb võiks olla kasulikum? Käesolevas kirjatükis üritamegi selgitada, et teenusepakkuja kasutamine ei ole üldse nii keeruline nagu siiamaani arvatakse.

Kui büroos käib oma palgaline koristaja, siis on tema ülesandeks tavapärane koristamine.

Kõik selle jaoks vajalikud lisatööd ja kulud jäävad firma kanda – näiteks puhastus - ja töövahendite muretsemine, töökvaliteedi kontroll. Tavaliselt jääb see kohustus büroojuhi või sekretäri õlgadele. Lisaks sellele vajab koristaja ka puhkust. Kes teda asendab? Rääkimata juhuslikust (ja tavaliselt kõige ebasobivamal ajal saabuvast) haigusest.

Artikli foto
Foto: SPS Grupp OÜ

Millal on õige aeg mõelda hoolduskoristus teenuse tellimise peale:

- Sinu bürooruumide pindala ületab juba 200 m2

- Kui koristuse sagedus on rohkem kui 2 korda nädalas

- Kui sa ei ole rahul puhastuse kvaliteediga ja koristaja ei ole läbinud vastavat koolitust

- Kui koristaja on tihti haige ja sa ei leia tema asemele kiiresti uut inimest

- Kui sa ei soovi tellida eraldi eripuhastustöid (akende pesu, PVC süvapesu ja vahatamine, vaipkatte keemiline pesu, pehmemööbli keemiline pesu jne.)

Kui üks nendest väidetest on sinu jaoks oluline, siis on aeg otsida välja puhastusfirma telefoninumber. Pakkumise võtmiseks on vaja teada vaid oma ruumide pindala ja soovitud koristuse sagedust nädalas (meie soovitame siiski 3-5 korda nädalas) Helistage meile 6623328 või kirjutage info@spsgrupp.ee ja lepime kokku sulle sobiva aja kohtumiseks Sinu büroos. See võtab aega maksimaalselt 15 – 20 minutit, mille käigus vaatame üle koristatavad ruumid, kuulame ära probleemid/soovid, anname nõu ja leiame sobiva lahenduse.

Varsti saadame hinnapakkumise, mis sisaldab sinu kontori hoolduskoristuse igapäevaseid töövõtteid, koristuse teostamise sagedust (nt. 5 korda nädalas) ja ka hoolduskoristusteenuse igakuist maksumust.

Peale lepingu sõlmimist jäävad kõik puhastusega seotud mured juba meie hooleks.

Lõpetuseks mine tee omale tass teed või kohvi ja mõtle asja üle järele. Hoolduskoristusteenuse tellimine ei olegi nii keeruline ja raske, et seda igapäevaselt edasi lükata.

Rohkem infot leiad kodulehelt

Copy
Tagasi üles