Postimehe online-portaal ei saanud alates esmaspäevast mitte ainult uut nägu, vaid tegi märkimisväärse sammu lugejakogemuse paremaks muutmisel. Tellijale on uues Postimehes parem loetavus, vähem reklaami ja personaalsem sisu.
Postimehe suur eesmärk on kasutada lugeja huvides maksimaalselt ära tänapäeva tehnoloogia kõiki võimalusi ning olla kasutajakogemuse parandamises teenäitajad. Täna on kvaliteetse ja usaldusväärse info saamine olulisem kui kunagi varem ning ka mugav navigeerimine infoväljas muutub järjest olulisemaks.
Just kvaliteetse ja usaldusväärse sisu väärtustamise tõttu otsustas Postimees oma uue näo mainekampaanias tõsta esile töötajad, kes iga päev kas toimetustes või otseselt eesliinil oma panuse annavad.
«Meie eesmärk on teenida lugejat! Seda nii sisult kui vormilt,» kommenteeris Postimees Grupi juht Toomas Tiivel.
Postimees on pisemaid tehnoloogilisi arendusi oma online-portaalides viinud sisse pidevalt ja kui peaks võrdluseks võtma näiteks kümne aasta taguse Postimehe, siis on vahe tänasega meeletu. Küll aga pole nii suurt hüpet tulevikuajakirjanduse poole varem tehtud. Postimehe äriarendus- ja teostusgrupi juhi Kristjan Pillaku sõnul on mobiiliversioonis tehtud viimastel aastatel erinevaid edukaid katsetusi, mille kasutajate uuring on need heaks kiitnud ja seega saadi julgustust, et liigutakse õiges suunas.
Mõtted portaali põhjalikumast uuendusest algasid juba 2020. aasta lõpus. Esmalt kaardistati lahendused, milleni tahetakse jõuda, ja mullu suvel algasid juba arendustööd. Lehe uuendusprotsess oli sisuliselt omaette teadustöö, mis sisaldas muu hulgas maailma suurimate väljaannete online-loogikate analüüsi ja erinevaid uuringuid.
«Pidime Eesti lugeja eripärasid arvesse võttes leidma siinse turu jaoks optimaalseima lahenduse. Saavutasime soovitud tulemuse,» kinnitas Pillak.