«Lihtsalt juhtus, et sõitsime ühes suunas,» ütles Khalilov ning ka Kalašnikov märkis, et nägi talle järgnenud sõpra kesklinnas vaid peeglist, kuid Laagna teele jõudes temast rohkem midagi ei teadnud.
Põhja ringkonnaprokuratuur süüdistab mehi karistusseadustiku paragrahvi järgi, mis käsitleb sõidukijuhi liiklusnõuete ja sõiduki käitusnõuete rikkumist, kui sellega on põhjustatud kahe või enama inimese surm.
Kriminaalmenetlusega kogutud andmetel alustasid süüdistatavad ühiselt 2020. aasta 20. juuni õhtupoolikul sõitu Tallinna kesklinnast Lasnamäe suunas. Sõiduki Chevrolet Camaro roolis oli Kalašnikov ja BMW X5 roolis Khalilov, kes kiirendasid ja kihutasid koos mööda Pärnu maanteed Narva maanteele ning jõudsid lõpuks Laagna teele.
Laagna teel hakkasid Kalašnikov ja Khalilov järjepidevalt suurendama kiiruseid, jõudes välja 190–200-kilomeetrini tunnis. Mustakivi 13 hoone juures sõitis Kalašnikovi juhitud Chevrolet mööda Volvost, mida juhtis 54-aastane mees. Chevrolet kannul liikunud BMW sõitis ees liikunud Volvole aga tagant otsa.
Volvo paiskus kokkupõrke tagajärjel vasakule haljasalale ja BMW paiskus pärast Volvoga kokkupõrget paremale tagant otsa esimesel sõidurajal liikunud Fordile, mida juhtis 39-aastane mees. Ford paiskus omakorda otsa ees sõitnud Toyotale, mida juhtis 28-aastane mees.
BMW ja Ford paiskusid kokkupõrkest paremal tee ääres olevasse bussiootepaviljoni, kus seisid kaks jalakäijat, 61-aastane naine ja 32-aastane naine.
Õnnetuses hukkusid 61-aastane naine ja 39-aastane mees ning viga sai neli inimest, kes viidi haiglasse. Mullu suvel suri ligi aasta koomas olnud 57-aastane naine.
Mullu 8. veebruaril alanud protsessil tunnistas Khalilov oma süüd osaliselt, Kalašnikov oma süüd ei tunnistanud. Khalilov tunnistas süüd selles, et ületas lubatud sõidukiirust, Kalašnikov aga möönis, et ületas tõesti lubatud sõidukiirust.