Päevatoimetaja:
Uwe Gnadenteich
+372 666 2071

MEELELAHUTUS Eakas pruut oma muinasjutu alguses

Copy
Paris Hilton jagas oma pulmapilte sotsiaalmeedias, mida usinasti vaadati tahvelarvutist.
 Paris Hilton jagas oma pulmapilte sotsiaalmeedias, mida usinasti vaadati tahvelarvutist. Foto: Madis Veltman

Enne Instagrami, Kardashiane, Google’it ja wifit oli Paris Hilton (40). Tõsielutäht Kim Kardashian pääses elus edasi, sest ta oli ühel pildil Paris Hiltoniga, mitte vastupidi. Sellest ajast, kui paparatsod Hiltonit taga ajasid, on terve põlvkond täisealiseks saanud.

Kui püüda interneti ja sotsiaalmeedia tekitatud tähelepanuhäiretest hoolimata korraks keskenduda ja mõelda, kuidas üldse saadi kuulsaks enne sotsiaalmeediat, siis võtab seoste loomine natuke aega. Kui Paris Hilton nädala eest abiellus, siis oli see küll uudis, aga eelkõige kleitide, külaliste ja luksusliku peo tõttu. Natuke aega püsisid need lood uudisribas «pinnal», aga on nüüdseks uppunud juba üleüldisesse vahtu.

Kakskümmend aastat tagasi poleks see mõeldav olnud. Tundus, et Paris Hilton on kõikjal, või vähemalt toimus midagi olulist seal, kus tema parajasti viibis. Või siis oligi tema kohalviibimine kõige tähtsam. Vanasti, eelmisel sajandil, pidi kuulsaks saamiseks millegagi silma paistma, tegema tublisti tööd ja siis eduni jõudma. Uus sajand pööras selle arusaama aga uppi ning uue vaatenurga reklaamnägu oli Paris Hilton, Hiltonite hotelliketi rikas pärijanna, peenike ja blond ameerikaliku klantsi ja kitši esindaja.

Tagasi üles