Ta rõhutas, et eesmärgi saavutamiseks on tarvilik suurendada ja parandada ühistranspordi osakaalu, tagada turvalisemat liikuvust, aga vajalik on ka terviklik linnaplaneerimine ja rohkemate ressursside jagamine.
«Jätkusuutliku linnaliikumiskeskkonna arendamiseks tuleb teha laialdasemat koostööd kõigi valitsustasandite, erasekori ja sihtrühmade vahel. Kui see õnnestub, muudame juba lähikümnendil oma linnad tugevamaks ja elamisväärsemaks,» rõhutas Hololei.
ASi Tallinna Linnatransport juhatuse esimees Deniss Boroditš lisas, et Tallinn, mille eesmärk on olla nullheitmetega ühistranspordiga pealinn hiljemalt aastaks 2035, on juba alustanud sektoriteülese koostööga, et täita nii linna, Eesti kui Euroopa kliimaeesmärke.
«Täna on suurimaks takistuseks veel infrastruktuuri terviklik üleriigiline arendus ning see, et meil ei ole piisavalt kättesaadavaid jätkusuutlikke ja keskkonnasõbralikke kütuseid. Samas näeme, et nii era- kui avalik sektor on valmis koostööks, et arendada välja jätkusuutlikku ning kestvat transpordisüsteemi, mis aitaks kaasa nii linna sotsiaalsele kui majanduslikule arengule,» sõnas Boroditš.
Ta lisas, et innovatsiooni kasutamiseks ning uudistehnoloogia terviklikuks kasutuselevõtuks on vajalikud nii riigisisene üleminekumeetmete väljatöötamine kui ka Euroopa toetusmeetmete kasutamine.
«Infraettevõtted, kütusetootjad ja tarbijad on altid uute lahenduste kasutusele võtuks, kuid seni on puudu jäänud lisatoest, mis tagaks investeeringute tegemiseks järjepideva seadusandliku ja finantsilise toe,» nentis Tallinna Linnatranspordi juhatatuse esimees.