Tallinna transpordiameti juhataja Andres Harjo sõnul aitavad ajutised punaseks värvitud rattateed autojuhtidele teadvustada, et tänavatel liigub ka nõrgemini kaitstud liiklejaid, kellega peab arvestama.
Tellijale
Tallinn õigustab punaseid vaipu: päris rattateed rajatakse tänavate rekonstrueerimise käigus
Alalised lahendused, kus jalgrattatee on nii jalakäijatest kui autodest füüsiliselt eraldatud, valmivad tänavate rekonstrueerimise käigus.
«Kõiki kesklinna tänavaid korraga ümber ehitada pole võimalik. Kui me räägime uute jalgrattaradade projekteerimisest, siis seda saab teha kogu tänavaruumi ümberkujundamise käigus. Lähim näide, kus hakkavad varsti tööd peale, on Jõe tänav ja Pronksi tänav. Seal võetakse kogu tänav üles ja jagatakse jalakäijate, jalgratturite, ühistranspordi ja autode vahel ümber,» rääkis Harjo.